شناسهٔ خبر: 67277900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جذابیت ایتالیا-اسپانیا: شاگرد چشم انتظار مربی

فابین رویز، هافبک تیم ملی اسپانیا، می‌گوید رویارویی با لوچانو اسپالتی و تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ اتفاق خاصی برای او است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا امشب در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که حساس‌ترین بازی این گروه هم به حساب می‌آید، باید در دیداری کلاسیک و تماشایی روبروی تیم ملی ایتالیا به میدان برود و هر دو تیم تشنه کسب سه امتیاز هستند.

اما یکی از نکات جذاب این بازی این است که رویز در ترکیب تیم ملی اسپانیا باید به مصاف اسپالتی برود که پیش از این در ناپولی با او همکاری کرده و روزهای درخشانی را پشت سر گذاشته است و از این اتفاق به عنوان دیداری خاص برای خودش یاد می‌کند.

2043994

رویز در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «ما می‌دانیم که ایتالیا تیم بسیار خوبی است. آنها همیشه در رقابت‌های بزرگ اهل رقابت بوده‌اند و این بار هم بازی برابر این تیم برای ما بسیار دشوار است. باید به این نکته اشاره کنیم که این بازی خیلی متعادل و دشوار است. اسپالتی علاقه زیادی به کنترل کردن دیدارها دارد.

بازی کردن برابر تیم ملی ایتالیا همیشه برای من خاص است چون این کشور را ستایش می‌کنم. همچنین قرار است با چند هم‌تیمی سابق و البته مربی سابقم که با او کار می‌کردم روبرو شوم. نیازی به دادن اطلاعات نبود، چون کادر فنی ما به خوبی او را بررسی کرده بودند. انتظار بازی با یک ایتالیای قدرتمند و هجومی را دارم.»

نظر شما