شناسهٔ خبر: 67277052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌اندازی قرارگاه ویژه انتخابات در کردستان

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان از راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین به منظور بازگویی دستاوردهای انقلاب و تشویق ترغیب مردم به حضور در انتخابات در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار جمشید رضایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به انتخابات پیش‌رو اشاره و اظهار داشت: حضور در انتخابات به منزله دفاع از جمهوری اسلامی و دفاع از حقانیت است.

وی راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین و جلسه توجیهی برای کل فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌ها به منظور بازگویی دستاوردهای انقلاب و تشویق و ترغیب آحاد جامعه به حضور در انتخابات خبر داد و گفت: در همین راستا نشست‌های مختلفی با حضور هادیان و مروجان فرهنگی و ماموستایان و اصحاب رسانه برگزار شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان حضور کارشناسان در مساجد و بازگویی دستاوردهای نظام برای مردم و تهیه برنامه تلویزیونی از دستاوردهای دولت را از دیگر اقدامات انجام شده سپاه در جهت ایجاد شور انتخاباتی عنوان و تصریح کرد: جلسات مختلفی با اقشار به منظور تشویق مردم به انتخابات برگزار شده است.

وی از اعزام 53 هزار نفر کردستانی به اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: 10 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آشنایی با دستاوردهای انقلاب به کشور اعزام شده‌اند.

رضایی اعزام 500 نفر به عملیات بازی دراز و 4 هزار نفر به سالگرد ارتحال امام(ره) را از دیکر اقدامات سپاه خواند و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزبانی از 5 هزار نفر راهیان نور انجام شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به چالش‌ها و تحرکات کانال‌های ضدانقلاب به منظور ایجاد ناامیدی میان مردم از حضور در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند، یقینا مردم کردستان با مشارکت بالا می‌توانند همچون همیشه همه نقشه‌ها را بر هم‌ بزنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مشارکت پرشور در انتخابات بسیار اهمیت دارد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در عرصه‌های مختلف اتحاد، انسجام و یکپارچگی در کردستان موجب وحشت و استرس بین دشمنان شده است.

رضایی یادآور شد: مردم استان کردستان در طول تاریخ جمهوری اسلامی در انتخابات گذشته حضور چشمگیری داشته‌اند و ما تلاش داریم با بازگویی دستاوردها و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، این حضور ارتقا داشته باشد.

انتهای پیام/481/

نظر شما