شناسهٔ خبر: 67276942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تکذیب شد: بایرن ستاره ایتالیایی را نمی‌خواهد

باشگاه بایرن مونیخ علاقه‌ای به جذب فدریکو کیه‎‌زا از یوونتوس ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیه‌زا با یوونتوس در پایان فصل آینده و تابستان ۲۰۲۵ به اتمام خواهد رسید و به نظر نمی‎‌رسد که مدیران این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او داشته باشند و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسد. 

پیش از این بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از علاقه آنتونیو کونته به انتقال او به ناپولی و همچنین تلاش دانیله ده‎‌روسی برای متقاعد کردن او و حضورش در پایتخت این کشور در ترکیب رم خبر داده بودند اما در روزهای اخیر نام بایرن مونیخ هم به عنوان مشتری جدی او مطرح شد. 

2044111

اما حالا روزنامه کیکر خبر داده است که این اخبار درست نیست و بایرن مونیخ هیچ علاقه‌ای به جذب این ستاره ایتالیایی ندارد که خبر خوبی برای او نخواهد بود و به نظر می‌رسد که این بازیکن قرار است به حضورش در فوتبال ایتالیا در فصل آینده هم ادامه دهد. 

گفته می‌شود که بایرن به دنبال تقویت فهرست تیمش در بال‌هاست، اما در صورتی موفق به انجام این کار خواهد شد که بتواند کینگزلی کومان یا سرژ گنابری را کنار بگذارد و با پول فروش آنها و کم شدن مبلغ دستمزدشان از فهرست پرداخت قادر به انجام چینن کاری خواهد بود.

نظر شما