شناسهٔ خبر: 67276924 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در پویش امامت و ولایت انجام شد؛

اهداي 84 پلاک زمين رايگان به خانوارهاي حائز شرايط جواني جمعيت شهرستان کاشان

صاحب‌خبر -
اهداي 84 پلاک زمين رايگان به خانوارهاي حائز شرايط جواني جمعيت شهرستان کاشان
خبرگزاری آریا - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در قالب پویش امامت و ولایت، 84 پلاک زمین رایگان به خانوارهای حائز شرایط جوانی جمعیت این شهرستان اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به حائزین شرایط طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان کاشان با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خانوارهای حائز شرایط برگزار شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در این باره اظهار کرد: با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد.
وی با بیان اینکه در این مراسم 84 پلاک زمین به خانوارهای حائز شرایط اختصاص یافت، گفت: در مراسم قرعه کشی، قطعه زمین هر متقاضی مشخص شد و به لطف خدا ادامه مراحل واگذاری انجام می شود.
آراسته خاطرنشان کرد: خانوارهای مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که فرزند سوم به بعدشان، پس از 24 مهر ماه 1400 (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند و همچنین خانوارهای دارای 4 فرزند زیر 20 سال می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.

نظر شما