شناسهٔ خبر: 67276559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طبخ و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای در جشن غدیر تنگستان

فرماندار تنگستان با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی برای برگزاری جشن غدیر در تنگستان گفت: در این راستا با همکاری مردم خیر و نیکوکار ۳۰ هزار پرس غذا در تنگستان طبخ و توزیع می‌شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، احمد لطفی شامگاه چهار شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن تبریک عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت اظهار داشت: ایام دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی است که با برگزاری سلسله برنامه‌های فرهنگی و ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی مناسب و از ظرفیت عظیم این ایام به استفاده از شعائر اسلامی بهره‌برداری کنیم.

وی عید غدیر خم را یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان دانست و بیان کرد: در این ایام باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و غدیرشناسی فضایی ایجاد کرد تا از این ایام استفاده‌های لازم شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی برای برگزاری جشن غدیر در تنگستان گفت: در این راستا با همکاری مردم خیر و نیکوکار 30 هزار پرس غذا در تنگستان طبخ و توزیع می‌شود .

وی با اشاره به اینکه تنگستان آماده برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است اضافه کرد: فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان از روز 10 خرداد آغاز شده و با تشکیل هیئت‌های اجرایی و کمیته‌های برگزاری انتخابات و با نزدیک شدن به 8 تیرماه آماده برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در تنگستان هستیم.

لطفی با اشاره به اینکه شعبه اخذ رأی برای همه نقاط بر اساس پراکندگی شهرستان تنگستان پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد : 70 شعبه اخذ رأی در تنگستان در 8 تیر ماه عهده‌دار جمع‌آوری آرای مردم هستند که ان‌شاء‌الله شاهد حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم پای صندوق‌های اخذ رأی باشیم .

فرماندار تنگستان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات‌های ادوار گذشته نشان می‌دهد که شهرستان تنگستان همیشه از  بالاترین مشارکت برخوردار بوده ادامه داد: در دوازدهمین دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند سال قبل در شهرستان مشارکت بیش از 70 درصدی مردم ثبت شد و تنگستان از شهرستان‌های برتر کشور به‌شمار می‌رود.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شرایط معمول 120 روز زمان لازم است ولی با توجه به شرایط فعلی در مدت 30 روز اقدامات مربوط به‌صورت جهادی انجام گرفت.

لطفی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های تنگستان برای مشارکت و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی استفاده کرد گفت: معیار انتخاب رئیس جمهور چهاردهم باید منویات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب باشد و فردی پرکار، توانمند، با انگیزه ، عمل‌گرا و خصوصاً معتقد به مبانی اسلامی‌ باشد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی فعالیت‌های خوبی در زمینه راه‌ها و خط ریلی در شهرستان تنگستان انجام شده خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی شهرستان تنگستان عملکرد سه ساله گذشته دستگاه مربوطه در حوزه‌های مختلف به مردم گزارش دهند.

وی از آغاز عملیات ساخت تأسیسات آب‌شیرین‌کن در بخش دلوار روستای محمد عامری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای حل مشکل آب تنگستان در دولت سیزدهم اقدامات مهمی انجام شده است.

فرماندار تنگستان افزایش حضور مردم در انتخابات 8 تیر ماه را سبب ناامیدی دشمنان دانست و ادامه داد: ضروری است بخشداران به همراه دهیاران شهرستان تنگستان در سطح روستاها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/190

 

برچسب‌ها:

نظر شما