شناسهٔ خبر: 67276412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مایکل هیچ پیشنهادی ندارد

گرفتاری الهلال برای خلاصی از شر وینگر برزیلی

خبرنگار مطرح ایتالیایی اعلام کرد که الهلال به دنبال راهی است تا بتواند قرارداد مایکل را فسخ کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدیریت باشگاه الهلال عربستان چندین سناریو برای تعیین آینده مایکل دی اولیویرا، بازیکن برزیلی خود، در نظر گرفته است.

طبق گزارش‌های قبلی، مدیریت الهلال تصمیم گرفته است که مایکل را از تیم کنار بگذارد تا جای خالی برای یک بازیکن خارجی جدید ایجاد شود. این تصمیم به دلیل این است که مدیریت بر این باور است که بازیکنان با کیفیت‌تری در بازار نقل و انتقالات تابستانی وجود دارند.

2045566

به گفته رودی گالتی، روزنامه‌نگار ایتالیایی، که در زمینه اخبار نقل و انتقالات تخصص دارد، مدیریت الهلال در حال بررسی چگونگی جدا شدن مایکل از تیم در تابستان امسال است.

با این‌که نام مایکل به بازگشت به لیگ برزیل مرتبط شده و گفته می‌شد چندین باشگاه، از جمله تیم سابقش فلامینگو، به دنبال جذب او هستند، اما گالتی اعلام کرد که این بازیکن 28 ساله تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی برای ترک الهلال دریافت نکرده است.

همچنین منبع مذکور اشاره کرده است که مدیریت الهلال چند هفته صبر خواهد کرد تا یک پیشنهاد مناسب برای بازیکن دریافت کند. در صورتی که پیشنهادات مالی مناسبی نرسد، قرارداد بازیکن با توافق دو طرفه فسخ خواهد شد.

2045567

یادآور می‌شود که مایکل که دو سال پیش به الهلال پیوست، در فصل گذشته 46 بازی برای این تیم انجام داده، 9 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است.

این بازیکن برزیلی در کسب سه‌گانه داخلی الهلال در فصل گذشته نقش داشته است: قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان، جام خادم الحرمین الشریفین و سوپر جام عربستان.

نظر شما