شناسهٔ خبر: 67275441 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

اعلام نتایج یک نظرسنجی جدید در اسرائیل / باور ۸۸ درصدی به محقق نشدن اهداف جنگ در غزه

ایرنا : یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد که طبق نتایج نظرسنجی‌ها، ۸۸ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی اعتقاد دارند که اهداف جنگ در غزه به طور کامل محقق نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

 کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تنها ۱۲ درصد از اسرائیلی‌ها بر این باورند که همه اهداف جنگ در غزه محقق خواهد شد. براساس این نظرسنجی که توسط پژوهشگاه امنیت داخلی اسرائیل صورت گرفته است، تنها ۲۹ درصد از اسرائیلی‌ها آمادگی داشتند که از فرزندان خود بخواهند که در جنگ شرکت کنند. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی افزود: اعتماد اسرائیلی‌ها به پیروزی ارتش در جبهه شمالی کاهش یافته است.

با گذشت بیش از هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از بیش از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما