شناسهٔ خبر: 67275318 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رابرتسون: خوشحالیم هنوز شانس صعود داریم

اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند، می‌گوید هدف آن‌ها ارائه بهترین عملکرد در بازی مقابل مجارستان و استفاده از شانس صعود به دور بعدی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسکاتلند امشب در بازی مقابل سوئیس به تساوی 1-1 دست پیدا کرد و شرایط صعودش به دور بعدی به اما و اگر کشیده شد.

در پایان بازی‌های هفته دوم گروه A، آلمان با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و صعود به دور بعدی قطعی است. با تساوی امشب، سوئیس 4 امتیازی شد و اسکاتلند هم یک امتیازی شد تا همچنان شانس صعود به دور بعدی به عنوان تیم دوم را داشته باشد.

پس از این بازی اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند، به بی‌بی‌سی گفت: "ما خیلی زیاد شبیه به روند همیشگی‌مان بازی کردیم. تهاجمی بودیم، از جلو پرس می‌کردیم و نمی‌توانستیم بهتر از این شروع کنیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم اما آن‌ها هم مانند ما خوب بازی کردند."

2045605

نتیجه؟

ما از این عملکرد خیلی زیادی خوشحال شدیم. ما به تساوی رسیدیم، شانس خود را به بازی آخر رساندیم و این تنها چیزی است که در ذهن داریم. باید دوباره یکشنبه به زمین برویم و این یک بازی برای ما در حال حاضر بهترین و بزرگترین هدف است.

برداشت از بازی امشب؟

ما می‌توانیم نکات مثبت زیادی را از بازی امشب بگیریم اما همچنین می‌توانیم اشتباهات کوچک را اصلاح کنیم و حتی بیشتر پیشرفت کنیم که این چیز خوبی است.

بازی بعدی؟

ما باید اکنون خوب بخوابیم و بعد ریکاوری کنیم. یکشنبه می‌آییم و با حمایتی که داریم، خوب عمل خواهیم کرد.

نظر شما