شناسهٔ خبر: 67273980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دلافوئنته: ایتالیا مهمترین حریف ماست، باید برنده شویم

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید ایتالیا مهمترین حریف آن‌هاست و باید در بازی فردا برنده شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در دومین بازی‌اش از گروه B رقابت‌های یورو فردا به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت.

هر دو تیم اولین بازی را با برد پشت سر گذاشته و برای رسیدن به صدر جدول رقابت‌ بزرگی خواهند داشت.

لوئیس دلافوئنته در نشست خبری پیش از بازی اول از همه با این سوال مواجه شد که آیا لو نورماند و ناچو فردا در ترکیب اصلی خواهند بود یا خیر که پاسخ داد: "من از وضعیت تمام بازیکنان تیم خوشحالم. هر یک از چهار دفاعی که در اختیار داریم در سطح بسیار بالایی عمل خواهند کرد. ما می‌خواهیم برنده شویم چون این مهم‌ترین بازی ماست. مهم‌ترین بازی ما مقابل ایتالیاست و این هدف را داریم که در هر بازی برنده شویم.

ایتالیا؟

تیم آن‌ها در حال شکل‌گیری است، جوانانی دارد که ما آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم. انگار در آینه نگاه می‌کنیم. ما خیلی شبیه به هم هستیم، بازی متعادلی خواهد بود.

2045538

رودری؟

ما می‌خواهیم ببینیم که بازی چگونه پیش می‌رود. او برای ما یک بازیکن کلیدی است. بستگی به این دارد که بازی چگونه پیش برود و اینکه چطور بازی خواهیم کرد. از نظر فیزیکی حالش خوب است. تمام بازیکنان ما وضعیت خوبی دارند.

اسپانیا در جام ملت‌های اروپا؟

ما احساسات مثبتی داریم. همیشه فکر می‌کنیم که می‌توانیم پیشرفت کنیم. اما من تیم‌های خیلی خوبی را در این جام دیده‌ام. این یک سفر طولانی و دشوار است. ما از پتانسیل تیم‌ها اطلاع داریم. از عملکرد فرانسه، آلمان، پرتغال، ایتالیا غافلگیر نخواهیم شد... از روی فروتنی، به کار خود ادامه خواهیم داد تا به پیشرفتی که می‌خواهیم ادامه دهیم.

سبک اسپانیا؟

ما سعی می‌کنیم با تحلیل هر موقعیت بازی، نسبت به رقبا بهتر باشیم. بازیکنانی داریم که سبک‌های مختلفی را ایجاد می‌کنند. ما می‌توانیم فوتبال کنترلی بازی کنیم، اما در عین حال، فوتبال به سمت انتقال سریع‌تر تغییر کرده است. ما باید تمام این سناریوها را با بهره‌گیری از ویژگی‌های بازیکنان‌مان تفسیر کنیم.

بازیکنان اسپانیایی؟

من می‌خواهم که برای بازیکنان اسپانیایی ارزش بیشتری قائل شویم. فابیان روئیز یک ستاره در حد کلاس جهانی است. ما خیلی خوشحالیم که او اسپانیایی است و نامش فابیان روئیز است تا بتواند برای تیم اسپانیا بازی کند. دوست دارم که او به رسمیت شناخته شود چون لیاقتش را دارد و ما برای آنچه او شایسته است، ارزش قائل شویم.

نظر شما