شناسهٔ خبر: 67273621 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اقدام دولت تروریستی کانادا علیه سپاه

کانادا که خود یکی از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و پناهگاه آنها محسوب می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دولت تروریستی کانادا که خود یکی از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و پناهگاه منافقین و اختلاسگران محسوب می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی اعلام کرد.

دومینیک لبلانک، وزیر امنیت ملی کانادا گفت که در نتیجه این تصمیم فرماندهان و نیروهای سپاه پاسداران از ورود به خاک کانادا منع و در صورت حضور در این کشور ممکن است درباره اقامت آنها تحقیق و در صورت لزوم اخراج شوند.

مرداد ماه سال گذشته بود که خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک برای انتقال مقر این گروهک از آلبانی به کانادا هستند.

یک منبع آگاه امنیتی با اعلام این خبر به تسنیم گفت: این تصمیم درپی عزم جدی دولت و دادگاه ویژه ضدتروریسم آلبانی بر محدود کردن این گروهک به‌دلیل مستندات کشف‌شده در مقر اشرف3، گرفته شده است و سران آن در حال فراهم کردن مقدمات خروج تدریجی اعضای خود هستند.

دولت کانادا که سیاست دشمنی با ایران را در سال‌های اخیر دنبال کرده است، به محلی برای پناه دادن به اختلاس‌گران بزرگی نظیر محمود خاوری و جریان‌های دشمن ایران تبدیل شده و حالا اقدامی فرافکنانه علیه سپاه پاسداران انجام داده است.

مجلس عوام کانادا در اردیبهشت ماه به اتفاق آرا به طرح اضافه کردن سپاه پاسداران ایران به فهرست رسمی سازمان‌های تروریستی این کشور رای داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما