شناسهٔ خبر: 67273521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار گرگان خبرداد؛

فعالیت ۲۶۳ صندوق رای در گرگان

گرگان- فرماندار گرگان از فعالیت ۲۶۳ صندوق رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش داریم تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گرگان با شور و نشاط بیشتری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون جلسات متعددی جهت هماهنگی بیشتر با هیأت نظارت و هیأت اجرایی برگزار شد، افزود: در این دوره از انتخابات ۹ نفر به عنوان هیأت اجرایی کارها را در گرگان دنبال می‌کنند.

فرماندار گرگان گفت: در این دوره از انتخابات ۲۶۳ صندوق رأی در شهرستان گرگان فعالیت خواهند داشت که بخشی از این تعداد ثابت و بخشی هم به صورت سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۳۸۹ هزار نفر از مردم گرگان واجد شرایط برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات هستند، یادآور شد: بیش از ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرستان گرگان برای نخستین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

نادری اظهار کرد: با توجه به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم می‌توانستند با پنج سند هویتی در پای صندوق رأی حاضر شوند در این دوره تنها با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی می‌توانند رأی خود را به صندوق بی اندازند.

وی افزود: از طرفداران نامزدهای انتخاباتی می‌خواهیم که فضای رقابتی انتخابات را به فضای رفاقتی تبدیل کنند تا خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل انجام شود.

نظر شما