شناسهٔ خبر: 67273482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بیرانوند در پرسپولیس بماند که مثل ما زیر خط فقر زندگی کند!/ کاندیداها مگر در پست‌های مهم نبودند که الان می‌گویند اگر بیایند همه چیز را درست می‌کنند!

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال به پرونده فساد در فوتبال و فسخ بیرانوند با پرسپولیس واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

فسخ غیرمنتظره علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بازتاب زیادی در رسانه‌های ورزشی داشته و حالا یکی از پیشکسوتان استقلال به این موضوع واکنش نشان داده است.

گزیده صحبت‌های منصور رشیدی با اطلاعات‌آنلاین در مورد مبارزه با فساد در فوتبال و اقدام بیرانوند را در زیر بخوانید: 

{مبارزه با فساد} ایتالیا با تیم‌های فاسد چه کرد؟ چرا جرات ندارید برخورد کنید؟ اینجا قانون معنایی ندارد. الان کاندیداهای ریاست جمهوری می‌گویند ما اگر بیاییم همه چیز را درست می‌کنیم. مگر خیلی از شماها در پست‌های مهم نبودید؟ من امیدی ندارم که با افراد فاسد در فوتبال برخورد شود. مگر در این چند سال افرادی که فسادهای بزرگی انجام دادند اتفاقی برایشان افتاد؟ چای دبش چه شد؟ آن همه سر و صدا کردند و بعد چه شد؟ 

{فسخ بیرانوند با پرسپولیس} شنیدم از سال قبل طلبکار بوده و آن‌ها هم پولش نداده اند. حق دارد. باشگاه دیگری به او قول داده است که ۱۵ میلیارد بالاتر می‌دهد. بیرانوند دنبال پیشنهاد بهتر نرود که مثل ما شود؟ که بعد از سال‌ها بازی کردن برای تیم ملی زیر خط فقر زندگی می‌کنیم. الان زندگی من با یک میلیارد بیاید زیر رو می‌شود خب چرا بیرانوند نرود جایی که ۱۵ میلیارد بیشتر می‌دهند؟

بیشتر بخوانید: خشم ستاره سابق استقلال؛ چرا دست دست می‌کنند!/ آقایان باید هرچه زودتر در این مورد تصمیم بگیرند

نظر شما