شناسهٔ خبر: 67272918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

مسی پیشنهاد چند میلیارد یورویی باشگاه الاتحاد را رد کرد!

انمار الحائلی رئیس باشگاه الاتحاد فاش کرد آن‌ها در سال گذشته پیشنهاد بیش از یک میلیارد یورویی به لیونل مسی ارائه دادند که این فوق ستاره آرژانتینی این پیشنهاد را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، بعد از رسمی شدن خروج لیونل مسی از پاریسن ژرمن، تیم های عربستانی برای خرید ستاره سابق بارسلونا اقدام کردند و پیشنهادهای وسوسه انگیزی هم دادند، اما برنده 8 توپ طلا در نهایت تصمیم گرفت تا فوتبالش را در آمریکا ادامه دهد و به اینتر میامی پیوست.

الحائلی در این باره گفت: "ما به مسی پیشنهاد 1.4 میلیارد یورویی دادیم، اما او را کرد چون خانواده اش می خواستند در آمریکا زندگی کنند. واقعاً سورپرایز شدم و باور نمی کردم که یک بازیکن بتواند چنین پیشنهاد بزرگی را به خاطر صلاح خانواده اش رد کند. ما به تصمیم مسی احترام می گذاریم، چون خانواده از پول مهم تر است."

در دسامبر گذشته، مسی فاش کرد پیشنهادهای زیادی از لیگ عربستان داشت.
"من چند گزینه روی میز داشتم. به همراه خانواده ام آن ها را بررسی کردیم. اولین گزینه من بازگشت به بارسلونا بود که البته ممکن نبود. سعی کردم برگردم، اما این اتفاق نیفتاد. بعد از آن به رفتن به لیگ عربستان خیلی فکر کردم، آن ها لیگ خیلی خوبی برگزار می کنند."

برچسب‌ها:

نظر شما