شناسهٔ خبر: 67272845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی به سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان

اندکی پس از پایان سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به آن واکنش نشان دادند و از مشاهده یکی از قوی‌ترین سخنرانی‌های نصرالله سخن گفتند.

صاحب‌خبر -

اندکی پس از پایان سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به آن واکنش نشان دادند و از مشاهده یکی از قوی‌ترین سخنرانی‌های نصرالله سخن گفتند.

به نقل از المیادین، با پایان سخنرانی «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی به این سخنرانی آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنرانی امروز سیدحسن نصرالله را یکی از قوی‌ترین سخنرانی‌های وی عنوان کردند.

این رسانه‌ها تاکید کردند: نصرالله به ادامه نبرد کنونی به خاطر غزه تا تحقق آتش‌بس مصمم است و به تهدیدهای تل‌آویو و میانجیگران وقعی ننهاده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: ارتش برای هرگونه سناریو در غزه یا لبنان از آمادگی برخوردار نیست.

شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی نیز تهدید قبرس از سوی دبیرکل حزب‌الله لبنان را مورد توجه قرار داد و این موضوع را حاکی از درک سیدحسن نصرالله از وضعیت کنونی عنوان کرد.

گفتنی است ساعتی پیش «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم یادبود شهید «طالب سامی عبدالله» از فرماندهان فقید حزب‌الله لبنان که چهارشنبه هفته گذشته در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسید به سخنرانی پرداخت.

نصرالله در این سخنرانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، دستاوردهای جبهه جنوب لبنان را تبیین کرد. همچنین وی در سخنرانی خود ضمن اشاره به توانمندی‌های حزب‌الله لبنان، دشمن صهیونیست و حامیان وی را از هرگونه ماجراجویی و تحمیل جنگ به لبنان بر حذر داشت./مهر

نظر شما