شناسهٔ خبر: 67272833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

سنندج_عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری نقش تعیین کننده در عرصه جهانی به دنبال دارد و منجر به خنثی سازی توطئه دشمنان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی تخت فیروزه عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شورای ائتلاف با نماینده ولی فقیه استان در سنندج، با اشاره به هجمه دشمنان نظام اسلامی در شبکه‌های مختلف ماهواره اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری نقش تعیین کننده در عرصه جهانی به دنبال دارد و منجر به خنثی سازی توطئه دشمنان می‌شود.

وی امنیت و آسایش حاکم بر کشور و بهره‌مندی مردم از امکانات رفاهی و فرهنگی جامعه را مرهون خدمات دولت دانست و خواستار مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی شد.

هیأت مؤسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان اضافه کرد: جریان انتخابات جریان سیاسی است و باید نیروهای ائتلاف از تخریب خودداری کنند.

بانوان نقش مهمی در مشارکت سیاسی دارند

معاون بانوان شورای ائتلاف استان کردستان گفت: حضور حداکثری بانوان در عرصه انتخابات و نقش آنها در مشارکت سیاسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سمیه بلمانه نیز در این نشست ضمن ابراز تأسف از شهادت رئیس جمهور شهید و برگزاری انتخابات زودهنگام تصریح کرد: بنابه فرمایش مقام معظم رهبری بانوان می‌توانند در جنگ نرم و انتخاب فرد اصلح تأثیرگذار باشند.

به گفته وی، نقش بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه کمتر از نقش آقایان نیست بلکه بانوان باشعور بالا و هوش بالایی در عرصه‌های مختلف جامعه حضور داشته‌اند.

میزان رأی مردم تعیین کننده معادلات منطقه‌ای و جهانی است

یکی دیگر از اعضای شورای ائتلاف استان کردستان نیز گفت: میزان رأی مأخوذه در صندوق‌های رأی تعیین کننده معادلات منطقه‌ای و جهانی است.

قادرمرزی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی تعیین کننده و سرنوشت ساز است اظهار کرد: میزان مشارکت مردم بیانگر فهم سیاسی و اجتماعی مردم در عرصه جهانی و منطقه‌ای است.

نظر شما