شناسهٔ خبر: 67272762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

اعلام آمادگی ۱۰۰ مجموعه برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در خرم‌آباد

خرم‌آباد - دبیر ستاد مردمی میهمانی عید غدیر خرم‌آباد از اعلام آمادگی ۱۰۰ مجموعه برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در خرم‌آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسلم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: سال گذشته کار بزرگی دراین‌رابطه در استان و مرکز لرستان صورت گرفت، این نشان از محبت و ارادت مردم لرستان نسبت به حضرت علی (ع) است.

وی با بیان اینکه سال گذشته همه پای‌کار بودند و ماحصل آن رضایت مقام معظم رهبری بود، گفت: امسال مشکلات، کمبودها، نقاط قوت و ضعف را احصا کرده‌ایم تا با استفاده از تجربه سال گذشته این مهمانی بزرگ را برگزار کنیم.

دبیر ستاد مردمی میهمانی عید غدیر خرم‌آباد با بیان اینکه ستاد مردمی جلسات کارشناسی برگزاری این مهمانی بزرگ را در استان برگزار کرد، گفت: در مجموع ۱۴ کمیته مردمی در استان برای برگزاری این جشن بزرگ راه‌اندازی شد.

رضایی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مجموعه برای حضور در این برنامه و برپایی غرفه اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: برنامه‌ریزی لازم در محورهای طبخ و توزیع غذا، پذیرایی ساده و میان‌وعده، فرهنگی و هنری، مذهبی، مهدویت، احکام، پاسخگویی به سوالات شرعی، قرآنی، مداحی کودک و نوجوان، سلامت، جهاد تبیین، ورزشی و … این جشن صورت‌گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امسال در سه‌نقطه اقامه نماز را خواهیم داشت: همچنین تعیین محدودیت‌های ترافیکی و مسیرهای جایگزین را در محل برگزاری جشن خواهیم داشت.

دبیر ستاد مردمی میهمانی عید غدیر خرم‌آباد با تأکید بر اینکه پویش هر پنج غرفه یک نماز جماعت را یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار خواهیم داشت، افزود: غرفه رسانه و اطلاع‌رسانی را در حاشیه این جشن خواهیم داشت.

نظر شما