شناسهٔ خبر: 67272758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:

ریل گذاری شهید جمهور مورد توجه دولت چهاردهم باشد

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به انتخاب اصلح گفت: ریل گذاری شهید جمهور مورد توجه دولت چهاردهم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی شامگاه چهارشنبه در همایش تجلی اخلاص با محوریت تجلیل از عوامل و دست اندرکاران گروه‌های نقش آفرین و الگوهای برتر راهیان نور سپاه کربلا ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای این خطه از شمال کشور و به ویژه شهدای خدمت با بیان اینکه واژه مقدس شهادت یکی از آرمان‌های اساسی دین اسلام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: شهادت، عنصر بقای اسلام است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت و مقاومت به واسطه راهیان نور ترویج و تبلیغ می‌شود، افزود: راهیان نور احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه راهیان نور تحول آفرین است، گفت: راهیان نور یکی از عوامل هویت ساز انقلابی و اعتقادی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تبیین رشادت‌های این مردان خدایی موجبات امنیت و اقتدار کشور را در برهه‌های مختلف فراهم آورده، ادامه داد: ضرورت و اهمیت پرداختن به اردوهای راهیان نور و حمایت و پشتیبانی از این اردوها برکسی پوشیده نیست باید بیش از پیش در این مسیر اقدامات شایسته ای داشته باشیم.

عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: اگر قرار است هر اندیشه یا مکتبی به یک جریان تبدیل شود باید استمرار و مداومت ایجاد شود. استمرار برگزاری اردوهای راهیان نور نیز موجبات جریان سازی مکتب انقلاب اسلامی همان فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در داخل کشور و خارج از مرزهای جغرافیایی ایران عزیز را فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در لبنان به عنوان حزب الله صادر شد و شاهد نقش آفرینی این گروه در جهان اسلام و منطقه هستیم، گفت: حشدالشعبی عراق، انصار الله یمن و … با الگوگیری از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفتند که در منطقه تهدیدی برای آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل هستند.

عزیززاده گرجی در ادامه سخنانش به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: انتخابات همواره برای دوستان و دشمنان پیام دارد.

وی با اشاره به منویات رهبری در بحث انتخابات، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهمیت حضور مردم و نقش مؤثر ملت در انتخابات اشاره دارند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمامی ظرفیت‌های خود را به کار بستن تا انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کنند، افزود: مردم بصیر، آگاه و فهیم ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با اشاره به انتخاب اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امید می‌رود ریل گذاری شهید رئیسی و دولت مردمی سیزدهم برای خدمت به مردم مورد توجه دولت چهاردهم باشد.

نظر شما