شناسهٔ خبر: 67272684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بیگدلی:

اصلاح قوانين؛ پيش نياز پيشبرد اقتصاد با همراهي مردم است

صاحب‌خبر -
اصلاح قوانين؛ پيش نياز پيشبرد اقتصاد با همراهي مردم است
خبرگزاری آریا - نماینده مردم خدابنده در مجلس معتقد است که پیشبرد اقتصاد با همراهی مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نیازمند اصلاح قوانین به نفع مردم و در تعامل با دولت است.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موضوعاتی که باید در اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم قرار گیرد، گفت: اگرچه ما با کمبود قانون به‌طور جدی رو به رو نیستم و صرفا اصلاح قانون در برخی موارد نیاز است اما مجلس باید با نظارت بر اجرای قوانین اقتصادی دغدغه خانواده‌ها را کاهش دهد چراکه تامین معیشت، ایجاد درآمد، مسکن و شغل مشکل اصلی خانواده‌ها است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تورم و عدم تثبیت نرخ ارز و کالاها یکی از دلایل اصلی وضعیت نامناسب اقتصاد در ایران است، افزود: با این وجود مجلس دوازدهم در موضوعات اقتصادی باید اولویت خود را اصلاح وضعیت معیشتی، افزایش درآمد برای جوانان، خانوارها و کاهش تورم با تثبیت نرخ ارز باشد.
وی با بیان اینکه مدیران باید برای کشور درآمدزایی کنند نه آنکه برای تامین نیازهای مالی خود به انحای مختلف همچون افزایش مالیات دست در جیب مردم کند، ادامه داد: همچنین باید با افزایش ارتباطات جهانی درآمدهای بین‌المللی خود را افزایش دهیم و برای کشور ارزآوری داشته باشیم.
بیگدلی معتقد است که پیشبرد اقتصاد با همراهی مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نیازمند اصلاح قوانین به نفع مردم و در تعامل با دولت است./
پایان پیام

نظر شما