شناسهٔ خبر: 67272633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش زاکانی به اظهارات جهانگیری برای توقف راه شهید رئیسی

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ادامه راه شهید رئیسی در پای صندوق های رای رقم می‌خورد؛ شهید رئیسی خود را سرباز اسلام قلمداد می‌کرد و خود را تابع و ولی جامعه و خادم و نو‌کر مردم معرفی می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علیرضا زاکانی عصر امروز  در مسجد مهدویه کرج در جمع مردم کرج با اشاره به اینکه ملت شریف ایران در  اردیبهشت ماه سال جاری شهدایی را تقدیم کردند که راس آنها شهید آیت الله رئیسی بود،، اظهار داشت:  ادامه راه شهید رئیسی در پای صندوق های رای رقم می‌خورد؛  شهید رئیسی خود را سرباز اسلام قلمداد می‌کرد و خود را خادم و نو‌کر مردم معرفی می‌کرد.

وی با بیان اینکه ‌امروز عده‌ای شعارهای رنگارنگی ‌می‌دهند  تا مسیر انقلاب را که  در حال حاضر مسیر درستی است منحرف کنند، افزود: کام مردم به خدمت و میراث مانده از شهید رئیسی هنوز تر است و امروز راه شهید رئیسی ناتمام مانده و ‌خدماتی که او انجام داده هنوز به سفره مردم نرسیده است.

زاکانی با بیان اینکه دولت رئیسی دولت را در شرایطی تحویل گرفت ‌که شرایط بسیار بدی بود و دهه عبرت نام گرفت، ‌تصریح کرد: کسانی دولت را در دست گرفتند که در مسیر سازندگی مردم را له کردند و به قیمت له‌شدگی مردم به بقای خود ادامه دادند؛ سال 1374 حدود 47/5 درصد تورم داشتیم که مشخص شد مسیر را غلط رفتیم‌.

وی با بیان اینکه یادمان نرفته وقتی تعریف سریع اصلاحات با بیان رهبر انجام شد متوجه شدیم که حاصل آن جریان ایجاد فساد و فسادهای سنگین بود و میلیاردها دلار دچار خسارت شدیم، ادامه داد: در دولت روحانی خود آقای روحانی گفت 2 ماه هم نمی‌توانم بدون وزیر نفت خود ادامه دهم که دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در گذشته راه‌ها غلط بود، گفت: اقتصاد ایران وابستگی به دلار پیدا کرد  و اقتصاد ایران را دچار زلزله کرد؛  کم کم مسیری شد تا آزادسازی نفت صورت گیرد تا به مردم یارانه بدهند.‌ بعد هم با بی‌تدبیری خدمات قبل را خراب‌تر کرد، اما دولت رئیسی مسیر را تغییر داد.

زاکانی با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی با توجه به شرایط خطرناک،  خود را وقف کشور کرد و با تدبیر آن فضای کشور آرام شد اما نتوانست تدابیر و اقتصاد درست را در سفره‌های مردم بیاورد، گفت: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند ما را برگردانند به قبل اما امروز حرکت در مسیر اصلاحات و از بین بردن فقر است؛ امروز ‌حرکت در مسیر عدالت و پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه کسانی که سر سفره‌های مردم نشستند و داشته های مردم را به قدرت بردند باید پاسخگو باشند، افزود: در کشور ما ثروت به قدری زیاد است که کسی در مقابل زن و بچه خود خجالت‌زده نشود؛ امروز کشور ما دچار سرطان مدیران نالایق است اما شهید رئیسی این دستان را قطع کرد و نباید بگذاریم دوباره این دستان دراز شود.

وی با بیان اینکه ما در بین نامزدها نماینده‌هایی داریم که در طول عمر خود مطالبه‌گر هستند که این درست نیست بلکه مردم باید مطالبه‌گر باشند و زمانی که از آنها سوال می‌شود قهر می‌کنند، گفت: امروز نظام و رهبر کار‌آمدی‌، مبارزه با فساد‌، پاکی‌، بیان حق‌گونه از سینه مظلومین را می‌خواهند؛ امروز روز پاسخگویی است و تمام نامزدها در سال‌های گذشته دارای کارنامه هستند و باید پاسخگو باشند.

زاکانی با بیان اینکه امروز دیگر با 50 هزار تومانی نمی‌توان‌ رای آورد و مردم هوشیار‌ند، ادامه داد: نمایندگان نباید با تریبون آزاد شروع به اتهام‌زنی کنند؛ در انتهای دولت سیزدهم قرار بود به توزیع عادلانه یارانه‌ها برویم  و سفره‌ها فراخ شود و مردم دارای امکانات شوند. در مقدمه برنامه هفتم خلق ثروت با توزیع عادلانه باید باشد و این امر نیاز به کمک مردم و آگاهی آنها دارد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ‌مردم باید شریک اقتصاد کشور شوند و ماهانه سود ببرند و نیاز به قاطعیت دارد و شدنی است، گفت: ما امروز در کشور بافت‌های فرسوده بسیار زیادی داریم؛ در تهران بالع بر بیش از 4 هزار و در کرج بالغ بر 1700 بافت فرسوده وجود دارد.

وی ‌با بیان اینکه هنوز رسوبات دولت روحانی را در برخی ادارات مشاهده می‌کنیم، ‌گفت: فرصت‌های طلایی بسیار زیادی بر‌ای کشور وجود دارد و ظرفیت‌های بسیار زیادی در استان‌ها ‌داریم که باید از آنها استفاده کنیم؛ ما باید به سمت پول ملی و ارزش بالای آن برویم که این امر خود مانند مسکن عمل می‌کند و درمان آن جای دیگری است که سر موقع در مورد آن بحث می‌کنیم‌.

زاکانی با بیان اینکه شرایط استان‌ها نیاز به طراوت و پوست‌اندازی جدیدی دارد، گفت: گردن‌کلفت‌های هم در داخل دولت و هم در خارج از دولت هستند و برای مردم گردن کلفتی می‌کنند، اما  مردم با حضور در صحنه با یک انتخاب بزرگ و اصلاح بعد از انتخابات قدم بر می‌دارند؛  جریان انقلاب وظیفه رقابت بزرگی را دارد که‌ در روز موعود مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه ما به لطف الهی تا لحظه آخر می‌ایستیم و آنچه که برای مردم ما گره‌گشایی دارد حل می‌کنیم و باید مشکلات و گره‌ها به مردم گفته شود و با مردم درمیان گذاشته شود، گفت: ‌ما امروز توفیق نوکری مردم را داریم و فقط برای حل مشکلات مردم با خدمت صادقانه عمل خواهیم  کرد؛ یک دنیا آبادانی در انتطار کشور است زیرا به قول حاج قاسم کشور حرم است.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما