شناسهٔ خبر: 67272564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نقش ویژه دو بازیکنان سپاهان برای فتح حذفی! (عکس)

دانشگر و دابو دو بازیکن کلیدی سپاهان در فینال جام حذفی خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برایان دابو بازیکن خارجی تیم سپاهان در طول فصل در نقش یک لیدر در میانه میدان برای این تیم حضور پیدا کرده و نبض بازی طلایی‌پوشان را برعهده گرفته است و به نظر می‌رسد در بازی فردا هم او برای سپاهان میدان‌داری کند.

این بازیکن باتجربه با آرامش خاصی که در فوتبال خود دارد در این مسابقه حساس می‌تواند میانه میدان را در اختیار سپاهان نگه‌دارد و با بازی‌سازی مناسب این تیم را در شرایطی قرار دهد که توپ و میدان را در اختیار داشته باشد.

دیگر بازیکن باتجربه سپاهان برای فتح جام حذفی محمد دانشگر است که در غیاب هادی محمدی به قلب خط دفاعی این تیم بازخواهد گشت و نقش کلیدی در این مسابقه خواهد داشت، او علاوه بر استحکام خط دفاعی سپاهان می‌تواند از تجربه حضور در نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی که همراه با استقلال به دست آورده بیشترین استفاده را ببرد.

2045473

یکی از خاطره‌انگیزترین مسابقات محمد دانشگر به نیمه نهایی جام حذفی همراه با استقلال مقابل پرسپولیس باز می‌گردد که در دقایق پایانی آن مسابقه توانست با ضربه سر استقلال را در مسابقه نگه دارد و در ضربات پنالتی آنها پیروز از میدان خارج شوند.

سپاهان بازیکنان ملی‌پوش و تاثیرگذار زیادی در اختیار دارد اما این دو بازیکن با توجه به پست حساسی که در اختیار دارند، در صورت روی فرم بودن و آمادگی در این مسابقه می‌توانند شانس قهرمانی سپاهان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

نظر شما