شناسهٔ خبر: 67272218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سومين سفر حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد شهواري به حوزه قضايي شهرهاستان چگني

صاحب‌خبر -
سومين سفر حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد شهواري به حوزه قضايي شهرهاستان چگني
خبرگزاری آریا-  در این بازدید که سومین سفر حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان به حوزه قضایی شهرهاستان چگنی بود، وی با تمام همکاران دادگستری شهرستان چگنی دیدار چهره به چهره داشته و از زحمات و تلاش های آنها قدردانی کرد.

وی در ادامه با قضات دادگستری و دادسرای این شهرستان جلسه ای برگزار کرد و شنوای صحبت ها، درد و دل ها و مسائل مطروحه قضات این شهرستان بود.

شهواری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های همکاران حوزه قضایی شهرستان چگنی که با وجود همه مشکلات و کاستی‌ها موفقیت های خوبی کسب کردند، ابراز داشت: زحمات همکاران ما در دادگستری شهرستان چگنی و سایر استان باعث شد دادگستری استان جز ده دادگستری برتر کشور ارزیابی شود که از همه همکاران تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس شورای قضایی استان در ادامه
ضمن تبیین دومین سند تحول قوه قضاییه و برنامه عملیاتی و تشریح شاخص های 25 گانه و نقش آنها در ارزیابی و ارتقا دادگستری و قضات، بیان داشت: خروجی تمام عملکرد و برنامه های ما باید تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع باشد چرا که دستگاه قضا آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است و مردم با درد و مشکلات به ما مراجعه می کنند و باید آنها را با سعه صدر اقناع کنیم

نظر شما