شناسهٔ خبر: 67272069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

زمان روشن شدن تکلیف استقلال و جواد نکونام مشخص شد

وضعیت نامشخص نیمکت استقلال به یکی از نگرانی‌های بزرگ هواداران این تیم تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -
زمان روشن شدن تکلیف استقلال و جواد نکونام مشخص شد
کد خبر: 664052
|
۱۴۰۳/۰۳/۳۰ ۱۹:۵۵:۲۹

استقلال در فوتبال ایران همواره رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس دارد؛ به نظر می‌رسد این رقابت جدا از متن، در حواشی هم تداوم پیدا می‌کند. پرسپولیسی‌ها پس از جدایی سرمربی برزیلی خود این روزها به دنبال یک سکاندار جدید هستند و حالا خبر می‌رسد که شاید مرد اول نیمکت آبی‌ها در لیگ بیست و چهارم هم عوض شود چون خبرهای رسیده حکایت از احتمال عدم حضور نکونام روی نیمکت آبی پوشان را دارد.

به گزارش خبرورزشی، هنوز به صورت رسمی هیچ خبری در مورد جواد اعلام نشده و همین مسئله موجب شده است تا بازار شایعات رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد. اینکه مجوز سالیانه جواد نکونام تمدید نشده و شاید به همین خاطر با کادر مدیریتی باشگاه به توافق نرسد، از جمله شایعاتی است که پیرامون آن بحث‌های بسیار زیادی می‌شنویم. ادعایی که البته در حد شایعه است و کادر مدیریتی باشگاه استقلال هنوز هیچ کدام از این شایعات را تایید نکرده و تاکید دارند این موارد صرفاً در فضای مجازی مطرح شده است! 

چه جواد نکونام در استقلال بماند و چه نماند تکلیف نیمکت این تیم باید هرچه سریعتر مشخص شود چون تمرینات قطعاً باید از دهه دوم تیر ماه استارت بخورد در غیر این صورت قطعاً برنامه‌های تاکتیکی عقب می‌افتد و روند نتیجه‌گیری در هفته‌های آغازین لیگ بیست و چهارم دچار مشکلات خواهد شد. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که به احتمال فراوان پرونده نیمکت استقلال تا یکشنبه بسته و تا آن زمان مشخص می‌شود نکونام می‌ماند یا استقلال باید دنبال سرمربی جدید باشد. 

 

نظر شما