شناسهٔ خبر: 67271991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آینده روشنی در انتظار ایران است؛

سرمربی آمریکا: عصبانی نبودم و‌ سورپرایز هم‌ نشدم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: ایران برابر تیم ما در لیگ ملت‌ها عالی بازی کرد. فکر می‌کنم آینده روشنی پیش روی این تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جان اسپراو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از این دیدار اظهار کرد: در این دیدار رقابتی، ایران عالی بازی کرد. دفاع فوق‌العاده‌ای داشت و بسیاری از توپ‌های ما را گرفتند. در دریافت سرویس و مدیریت تاکتیکی در سرویس‌ها عملکرد خوبی داشتند.

وی با تاکید بر این که در مسابقه برابر ایران بسیار تجربه کسب کردند، افزود: امیدوارم عملکرد تیممان بهتر شود وقتی از این فرصت‌های رقابتی استفاده می‌کنیم، تا جایی که امکان دارد یاد می‌گیریم و برای بازی‌های المپیک آماده می‌شویم.

2045417

سرمربی تیم ملی آمریکا درباره عملکرد بازیکنان ایران اظهار کرد: بازیکنان ایران خیلی خوب هستند. برخی از بازیکنان کار خود را به خوبی انجام دادند. ایران عالی بازی کرد. فکر می‌کنم آینده روشنی پیش روی این تیم است و در آینده مسابقات رقابتی بیشتری با هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: من هر بازی با امید پیروزی به میدان می‌روم پس می‌دانم وقتی مقابل ایران بازی می‌کنید بازی رقابتی خیلی خوبی در پیش دارید و می‌دانستیم که دیدار خیلی سختی است. پس این که این بازی اینقدر رقابتی بود اصلا سورپرایزم نکرد.

اسپراو در پایان درباره احساسش از نتیجه توضیح داد: خشمگین نبودم. فکر می‌کنم به عنوان مربی شما سعی می‌کنید به تیم خود کمک و اثباتش کنید. پس من واکنش نشان دادم و به بازی چسبیدم. می‌توانستیم متفاوت عمل کنیم و چیزهایی از این تجربه کسب کردیم تا تیم خودمان را بهتر کنیم. در طول مسابقه عصبانی نبودم.

نظر شما