شناسهٔ خبر: 67271900 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

لاریجانی:

مواضع پورمحمدی و پزشکیان از یک آبشخور است

جواد لاریجانی تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه سپهر سیاسی خبرگزاری فارس گفت:‌ مواضع پورمحمدی و پزشکیان از یک آبشخور است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، جواد لاریجانی تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه سپهر سیاسی گفت:‌ مواضع پورمحمدی و پزشکیان از یک آبشخور است.
وی افزود: اگر به آرایش سیاسی نگاه کنید ترکیب ۴ و دوتایی وجود دارد. مثلاً آقای پزشکیان و آقای پورمحمدی حرف‌هایشان را که گوش دادم از لحاظ مواضع به هم نزدیک هستند و از یک آبشخور هستند.

لاریجانی تاکید کرد: از لحاظ خط بندی سیاسی اگر بررسی کنیم یک بخش ۴ تایی و ۲ تایی در کاندیداها وجود دارد. حالا شاید اگر جلوتر رفتیم آرایش نهایی کاندیدا تبدیل به دو یا سه نفر شود که معقول تر هم هست و در این انتخابات مردم بهتر می‌توانند انتخاب خوبی داشته باشند.

وی افزود: هیچ تفاوتی در آرای پزشکیان و پورمحمدی نمی‌بینم حالا ادبیاتشان با هم فرق دارد، ولی این طبیعت کار انتخاباتی است.

کدام نامزدها ممکن است با همدیگر اجماع کنند؟
تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: کاندیداهای دیگر به نظرم زمینه اجماع دارند. به نظرم افرادی که از لحاظ آرا به هم نزدیک ترند باید بنشینند و کارشان را پیش ببرند.

وی افزود: افرادی که افرادی گرایش‌های سیاسی‌شان به هم نزدیک است نباید همدیگر را تخریب کنند، چون اگر همدیگر را خراب کنند بعداً هم اگر متحد شوند طرفداران آنها به سبد آرای دیگری وارد نمی‌شوند.

لاریجانی تاکید کرد: یعنی ما باید استراتژی درست را انتخاب کنیم. بعضی اوقات می‌بینم کاندیداها به کاندیدای هم خط خودشان تبلیغات بدی انجام می‌دهند، این کار اشتباه استراتژیک است.

جلیلی یکی از دقیق ترین کارشناسان است
وی افزود: بعضی ها از لحاظ فکری و برنامه‌ای و بعضی‌ها از لحاظ اجرایی قوی هستند. آقای جلیلی از لحاظ دقت پایه برنامه‌هایی که دارد کاملاً عملی است و یکی از دقیق‌ترین کارشناسان است.

وی افزود:بیش از ۱۵۰ نقطه کشور را از نزدیک دیده و علاقه داشت ببیند سرنخ مشکلات کجاست. این شخص سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می شود. هر رئیس جمهور پایه کار بیاید این افکار را نیاز دارد.

قالیباف برای کشور ثروت است
تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به سوابق اجرایی قالیباف، گفت: از لحاظ اجرایی آقای قالیباف سابقه بزرگ اجرایی داشته و این موضوع یک ثروت و توانمندی است.

وی افزود: چه وقتی سپاه بوده چه وقتی که در شهرداری تهران مشغول به کار بوده است سوابق اجرایی مثبت داشت. معتقدم علی‌الاصول زمینه‌های اجماع وجود دارد و ما باید روی سرمایه‌گذاری‌هایمان اجماع کنیم.

نظر شما