شناسهٔ خبر: 67271372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

گودرزوندچگینی:

اداره اقتصاد و فرهنگ و معیشت مردم بدون برنامه و سابقه روشن امکان تحقق ندارد

صاحب‌خبر -
اداره اقتصاد و فرهنگ و معیشت مردم بدون برنامه و سابقه روشن امکان تحقق ندارد
خبرگزاری آریا - نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: اداره اقتصاد و فرهنگ و معیشت مردم بدون برنامه و سابقه روشن امکان تحقق ندارد.

به گزارش سرویس سیاسی آریا ، مهرداد گودرزوندچگینی در نطق میان دستور (30 خردادماه) خود ضمن عرض سلام به ملت شریف ایران، همکاران، مردم استان گیلان و حوزه انتخابیه همچنین با تبریک اعیاد قربان و غدیر به همه مسلمان جهان گفت: یاد و خاطره جانباختگان زلزله 31 خرداد ماه 1369 شهرستان رودبار که به تلی از خاک تبدیل شد و هزارن امید در زیر خاک دفن شد را گرامی میدارم.
وی افزود: از همین جا از هیات دولت و مدیران اجرایی درخواست دارم که مشکلات شهرستان رودبار در بخش های زیرساختی به دلیل اینکه بسیاری از زیرساخت ها هنوز مشکلات آنها پابرجاست از جمله آب شرب شهرستان رودبار که کنار رودخانه قرار دارد را برطرف کنند امروز رودبار با مشکل کم آبی و فرسودگی شبکه آب مواجهه است لذا از دستگاه های اجرایی و وزارت نیرو می خواهم به مشکل قطعی برق و آب رسیدگی ویژه کنند.
نماینده مردم رودبار در مجلس ضمن تسلیت به عزاداران آتش سوزی بیمارستان قائم رشت گفت: خواهشم از دولت این است که مشکلات اینچنینی را بررسی کند در بیمارستان ها بخش خصوص مشکلاتی وجود دارد که باید مورد بازنگری جدی قرار گیرند.
این نماینده مردم در مجلس گفت: یکی از موضوعات جدی کشور انتخابات ریاست جمهوری است این انتخابات از این حیث دارای اهمیت است که آینده کشور وابسته به انتخابی است که از سوی مردم عزیز صورت می گیرد اینکه چه شخصی با چه ویژگی هایی و چه توانمندی انتخاب کنیم که درک و فهم بالایی از شرایط کشور و توزیع قدرت و امکانات و شایسته گزینی در برنامه های خود قرار دهد.
وی گفت: شخصی که بتواند در استفاده از فرصت ها و توانمندی ها بهره ببرد و اهمیت مسیر رئیس جمهور خدمت را داشته باشد البته که تجربه اجرایی در بخش های مهم کشور یک سرمایه است لذا ضمانت برنامه های کاندیداهای انتخابات باید براساس سوابق علمی و عملی مورد توجه رای دهندگان قرار گیرد.
گودرزوند چگینی عنوان کرد: اینکه چه کسی می خواهد رئیس جمهور شود سوابق اجرایی اوست که نشان می دهد توانایی کافی برای اداره کشور دارد یا صرفا در تئوری توهم قرار گرفته است بیان روش کارکردهای گذشته چراغ راهنممای اعتماد مردم عزیز قرار گیرد.
وی بیان کرد: در این شرایط حساس به دنبال آزمون و خطا نباشید که اداره اقتصاد و فرهنگ و معیشت مردم بدون برنامه و سابقه روشن امکان تحقق ندارد. اخلاق انتخاباتی بسیار مهم است رعایت اصول اخلاقی و متمرکز شدن کاندیداها بر برنامه های خود چه در گردهمایی ها و چه در مناظرات مشخص می کند چقدر به اصول و برنامه ها پایبند است. پایبندی به قانون اساسی و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است اینکه مقام معظم رهبری از قانون اقدام راهبردی به عنوان قانون خوب یاد می کند می تواند نشان دهد که این کاندیداها چقدر به برنامه محوری اعتقاد دارند و چقدر به اسناد بالادستی اعتقاد دارند.
وی بیان کرد: اینکه براساس سلیقه شخص و توهمات شخص و براساس اینکه من بهتر می توانم کشور را اداره کنم قطعا این کشور در این شرایط اداره نخواهد شد. امروز شرایط کشور ویژه است اگر امروز راه شهید خدمت ادامه پیدا نکند کشور به دهه 90 بازخواهد گشت. قطع ارتباط با همسایگان و دنیا باعث در دهه 90 مشکلاتی ایجاد کرد و ما یک دیپلماسی قوی میخواهیم و زمانی حاصل خواهد شد که همچون دولت شهید رئیسی انجام شود./
پایان پیام

نظر شما