شناسهٔ خبر: 67270906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

وزیر ارشاد: در دو هفته اخیر ۵ نهاد جدید برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس کردیم

وزیر ارشاد گفت که در دو هفته اخیر ۵ نهاد جدید برای وزارت فرهنگ تاسیس کردیم و این با همکاری بین مدیران و کارکنان اتفاق افتاد.

صاحب‌خبر -

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاسیس ۵ نهاد جدید برای وزارت فرهنگ در دو هفته اخیر خبر داد و گفت: تا روز آخرِ خدمت به دنبال خدمت‌رسانی به همکاران هستیم و یک ثانیه را هم از دست نخواهیم داد.

به گزارش ایسنا،‌ محمدمهدی اسماعیلی در جلسه‌ای در جمع کارکنان وزارتخانه متبوع خود که پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد با تبریک دهه ولایت و ایام ماه ذی‌الحجه، گفت: ایام ماه ذی‌الحجه که دهه اول آن همزمان با ایام موسوی است در آیات و روایات بسیار بر آن توصیه شده است و ان‌شاءالله در سال‌های آینده در این ایام توفیق حضور در صحرای عرفات را داشته باشیم.

وی ادامه داد: دهه پایانی این ماه همزمان با عید سعید غدیرخم و ایام مباهله است که این ایام را به ایامی ویژه تبدیل کرده است.

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های ویژه وزارت فرهنگ برای این ایام گفت: اولین تئاتر ویژه مباهله توسط یک گروه حرفه‌ای برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ایام شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه گفت: ماه گذشته همزمان با برگزاری این جلسه رئیس‌جمهور بین ما بود و امروز سوگ بزرگ فقدان رئیس‌جمهور پرکار، متواضع، انقلابی و نماد کامل گفتمان انقلاب اسلامی را درک می‌کنیم، وی به امری جز رضای خدا فکر نمی‌کردند.

وزیر فرهنگ ادامه داد: این روزها که ایام انتخابات ریاست‌جمهوری را سپری می‌کنیم خاطرات متعددی از دوره گذشته که در خدمت ایشان بودیم، زنده می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به خاطره‌ای از رئیس‌جمهور شهید گفت: در عصر جمعه مشغول جلسه‌ای دو نفره بودیم که آیت‌الله رئیسی فرموند زیارت عاشورا بخوانم و در فرازهای این دعا به عزاداری‌ پرداختند. در ایام آستان قدس ایشان ساعتی پیش از نماز صبح در حرم حاضر می‌شدند و اهتمام به خواندن نماز جعفر طیار داشتند و ساعت کاری‌شان از همان ساعت آغاز می‌شد.

وی گفت: امروز ما فقدان مردی بزرگ را احساس می‌کنیم و مردم هم این فقدان را درک می‌کنند.

وزیر فرهنگ ادامه داد: از درگاه خداوند علو درجات را برای شهدای خدمت خدا خواستارم و ان‌شاء‌الله از نعمات اخروی بهره‌مند باشند و دعای خیر این عزیزان در حق ما به اجابت برسد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وی تاکید کرد: تا روز آخر خدمت به دنبال خدمت‌رسانی به همکاران هستیم و یک ثانیه را هم از دست نخواهیم داد و با همه قوت انجام خواهیم داد.

اسماعیلی ادامه داد: در دو هفته اخیر ۵ نهاد جدید برای وزارت فرهنگ تاسیس کردیم و این با همکاری بین مدیران و کارکنان اتفاق افتاد.

نظر شما