شناسهٔ خبر: 67270825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پرسپولیس: بیرانوند رفت، اما نام بزرگ ما ماندنی است

باشگاه پرسپولیس در واکنش به فسخ مجدد قرارداد علیرضا بیرانوند توسط این دروازه‌بان، تأکید کرد که نام بزرگ این باشگاه به هیچ فردی وابسته نیست و به زودی برای جذب دروازه‌بان جدید اقدام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: (علیرضا) بیرانوند همه را غافلگیر کرد. با این حال باید بگویم که همه دوستان زحمت زیادی کشیدند اما نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نداریم.

به گزارش ایرنا، حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس در جمع خبرنگاران در واکنش به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم گفت: قبل از مهلتی که در قرارداد بیرانوند مقرر شده است، مطالبات او را پرداخت کردیم اما او قرارداد خود را خلاف توافقات فسخ کرد.

وی در واکنش به تکرار رفتار سال گذشته بیرانوند گفت: این موضوع را باید از خودش سوال کنید! کسی انتظار نداشت این اتفاق رخ بدهد چون ما به تعهد خود عمل کردیم و بیرانوند همه را غافلگیر کرد. ما به راه خود ادامه می‌دهیم.

معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان، مربیان و مدیران بزرگی به خود دیده است. همه یک روز می‌آیند و یک روز هم می‌روند. نام پرسپولیس به قدری بزرگ هست که به هیچ فردی وابسته نباشد. دوستان زحمت زیادی کشیدند اما نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نداریم.

بادامکی در واکنش به جذب جانشین احتمالی بیرانوند نیز بیان کرد: این اتفاق حتما رخ خواهد داد و در جلسه مطرح شد. مصوب شد رضا درویش(مدیر عامل پرسپولیس) به دنبال دروازه‌بان باشد.

نظر شما