شناسهٔ خبر: 67270530 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس:

ای اف سی ورزشگاه آزادی را برای میزبانی لیگ نخبگان آسیا تایید کرد

امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم برای حضور در لیگ نخبگان آسیا توضیح داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبر ورزشی، امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت حضور سرخپوشان در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی و قرعه کشی مسابقات لیگ نخبگان آسیا در روز‌های ۱۵ و ۱۶ آگوست در مالزی برگزار می‌شود که مطابق با تقویم ما روز ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه خواهد بود. علاوه بر این، فرم‌های ثانویه و پاورپوینت هست که باید اطلاعات باشگاه را به ثبت برسانیم؛ در سایت افکس که مشخصات باشگاه، ایمیل، آدرس و استادیومی که قرار است مسابقات در آن برگزار شود. همچنین  رختکن ها، محل تجمع خبرنگاران و کنفرانس‌ها را باید  به‌ ای اف سی اعلام کنیم.  

او درباره اینکه ورزشگاه آزادی مجوز برگزاری بازی‌های پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا را گرفته است، گفت: ما لیسانس و اخذ مجوز حرفه‌ای را گرفتیم و ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان بازی هایمان در لیگ نخبگان معرفی کردیم و تاییدیه آن را گرفتیم. ورزشگاه دوم هیچ وقت توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا سوال نشده است. تاییدیه اولیه را از هیئت بدوی گرفتیم و چند روز قبل هم از‌ ای اف سی تایید گرفتیم و باشگاه پرسپولیس هم جزو باشگاه‌هایی بود که از ایران موفق شد مجوز حرفه‌ای را بگیرد.  

 حسینی درباره اینکه پاداش‌ها هم تغییر یافته است، گفت: بله، پاداش‌ها بیشتر شده است. با توجه به اینکه فرمت مسابقات و حتی اسم رقابت‌ها از لیگ قهرمانان آسیا به لیگ نخبگان آسیا تغییر کرده است، پاداش‌ها هم تغییر کرده است.  

حسینی درباره اینکه از روند مذاکرات با سرمربیان خارجی در جریان است، گفت: خیلی در جریان نیستم. اگر بخواهند با کسی مذاکره کنند از من می‌خواهند نامه‌ای بفرستم. مدیرعامل و سایر دوستان می‌توانند اطلاعات بیشتری را بدهند.  

او درباره اینکه  لیست بازیکنان را چه زمانی باید ارسال کنید، بیان کرد: موقع ارسال لیست بازیکنان به‌ ای اف سی نشده است. ما هنوز باشگاه پرسپولیس را ثبت نام کردیم که در لیگ نخبگان آسیا شرکت می‌کنیم و بعد از آن اطلاعات در مورد استادیوم، بیمارستان و آتش نشانی و این جور مسائل داده می‌شود. سپس در کلاس‌های آموزشی و قرعه کشی شرکت می‌کنیم و بعد از آن ارسال لیست بازیکنان و تغییراتش باید انجام شود.  

حسینی درباره وضعیت طلب باشگاه پرسپولیس از ای اف سی، گفت:  حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار  دلار از‌ ای اف سی طلب داریم. ما بیش از ۶۵ نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا چه از طریق خودمان و چه از طریق فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و به هر وسیله‌ای از آنها خواستیم پول ما را بدهند و حتی خواستیم این پول را به طلبکاران و بازیکنان و مربیان سابق ما بدهند که قبول نکردند. خواستیم که پول را به سفارت ایران در مالزی بدهند که قبول نکردند. پیشنهاد دادیم که پول را به فدراسیون فوتبال بدهند، اما باز هم نپذیرفتند. حتی ما گفتیم این پول را به فیفا بفرستید و محل اعتبارات ما شود و بدهی هایمان را بدهیم و آن را نیز قبول نکردند. تنها چیزی که‌ ای اف سی از طرف باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده، هزینه هتل هایمان در خارج از کشور است.  

او درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به خاطر حضور گولسیانی در  مسابقات جام ملت‌های اروپا پولی دریافت می‌کند، گفت: سیستم خاصی دارد و باشگاه‌هایی که در رشد بازیکن سهمی داشتند، پول  می‌گیرند.  

او درباره اینکه بعد از مصدومیت مرتضی پور علی گنجی مکاتباتی با فیفا صورت گرفت تا پرسپولیس غرامت دریافت کند، این موضوع به کجا رسید، گفت: تاکنون مبلغی دریافت  نشده است. حقیقتا ما همان موقع به محض مصدومیت پورعلی گنجی مکاتبات خود را شروع کردیم و جوابهایش را دریافت کردیم. باید ببینند قرارداد این بازیکن در سال چقدر است که به ۳۶۰ روز تقسیم می‌کنند و روزی چقدر غرامت تعلق می‌گیرد و این را ضربدر  تعداد روز‌هایی می‌کنند که مرتضی نتوانسته در تمرینات شرکت کند. ما مدارک را باید ارسال کنیم که حضور این بازیکن از چه تاریخی هست تا مبلغ محاسبه و پرداخت شود.  

 

نظر شما