شناسهٔ خبر: 67270492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

بیرانوند دوباره دروازه پرسپولیس را ترک کرد؛ خداحافظی با محبوبیت؟

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان باتجربه پرسپولیس، برای دومین بار در عرض دو سال اخیر قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. این اقدام با واکنش‌های تند هواداران و مدیران باشگاه پرسپولیس روبرو شده است. بسیاری معتقدند بیرانوند با این رفتارها محبوبیت خود را در بین هواداران از دست داده و بعید است به این زودی‌ها بتواند اعتماد آنها را جلب کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند با یک نمایش دیگر، بار دیگر به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش طرفداری، رفتارهای اخیر علیرضا بیرانوند ابهامات زیادی را به وجود آورده است.

فصل پیش را به یاد دارید؟ علیرضا بیرانوند قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و در ادامه مذاکرات گسترده ای با باشگاه استقلال داشت ولی در نهایت دوباره به جمع سرخ پوشان برگشت و قرارداد جدیدی امضا کرد.

حالا علیرضا بیرانوند بابت مطالبات دو فصل پیش خود مجددا قراردادش با باشگاه پرسپولیس را فسخ کرده و این موضوع خشم هواداران و مدیران باشگاه پرسپولیس را به همراه داشته است. این موضوع در حالی رخ داد که علیرضا بیرانوند همین چند روز پیش مدعی شده بود نه بندی در قراردادش برای فسخ دارد و نه می خواهد از جمع پرسپولیسی ها جدا شود و وضعیت باشگاه را درک می کند.

جالب است بدانید علیرضا بیرانوند در این فصل بارها و بارها منت سر هواداران پرسپولیس گذاشت و مدعی شد پیشنهاد 100 میلیاردی از استقلال داشته ولی فقط به عشق هواداران پرسپولیس در این تیم مانده است. حالا سوال مهم این است فردی که از 100 میلیارد برای عشق به تیمش گذشته، چطور از خیر 300 میلیون تومان مطالبات گذشته اش نمی گذرد؟ مگر خود علیرضا بیرانوند از ماندن در پرسپولیس نگفته بود؟ پس چطور او به خاطر این رقم قراردادش را فسخ کرد؟

علیرضا بیرانوند دیگر آن مقبولیت گذشته را بین هواداران پرسپولیس ندارد و بعید است هم روزی دوباره آن را به دست بیاورد، او خیلی راحت آنچه را که سال ها ساخته بود، خراب کرد و از کنارش گذشت. حالا باشگاه پرسپولیس هم به دنبال شکایت از علیرضا بیرانوند است، هم دنبال دروازه بان جدیدی است و هم هواداران دیگر تحت هیچ شرایطی دوست ندارند علیرضا بیرانوند به تیم شان برگردد.

آقای بیرانوند، این نمایش ارزشش را داشت؟ اگر ارزشش را داشت، آن صحبت ها درباره ماندن برای چه بود؟

نظر شما