شناسهٔ خبر: 67270080 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لیگ بیست و چهارم در استادیوم‌های استاندارد AFC

توافق مهم برای بازسازی همه‌ ورزشگاه‌های لیگ

وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای بازسازی و ترمیم همه ورزشگاه‌های لیگ برتری به توافق رسیده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دومین جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های ایران امروز با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و مدیران فدراسیون فوتبال برگزار شد. در جلسه امروز حاضران درباره همه ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر بحث کردند  و به این نتیجه رسیدند که همه ورزشگاه‌ها بازسازی شوند و هر ورزشگاه نقص‌هایی دارد، نتواند در لیگ برتر میزبان باشد.

علی رغبتی، مشاور توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که یکی از حاضران در جلسه امروز بود، در این خصوص گفت: «به دنبال این هستیم که ورزشگاه‌های لیگ برتر به استانداردهای مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نزدیک شود و فوتبال ما در سطح نزدیک به فوتبال دنیا انجام شود. در بحث دریافت مجوز حرفه‌ای وزارت ورزش در کنار باشگاه‌ها و کمک حال فدراسیون فوتبال بود و حالا برای استانداردسازی ورزشگاه‌ها نیز اقداماتی صورت گرفته است.»

او ادامه داد: «همه ورزشگاه‌هایی که از سوی باشگاه‌ها معرفی شدند، مورد بررسی قرار گرفته و به دنبال این هستیم که استانداردهای لازم را در لیگ برتر و در ادامه در لیگ دسته اول فراهم کنیم. وزارت ورزش کاملا از این مسئله حمایت می‌کند که ورزشگاه‌های نامناسب از لیگ برتر حذف شوند.»

رغبتی افزود: «وزارت ورزش در حوزه حمایت از فدراسیون برای اجرای استانداردهای AFC در کلیه ورزشگاه‌هایی که کاندیدای میزبانی لیگ برتر و لیگ دسته اول هستند، همه اقدامات لازم را خواهد کرد.»

نظر شما