شناسهٔ خبر: 67269941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پزشکیان: دوری اکثر جوانان از ما به دلیل رفتار و عمل ما بوده است

صاحب‌خبر -

شفقنا- کاندیدای ریاست جمهوری نهم گفت: آنهایی که ادعا می‌کنند مسلمان هستند، اما با بددهنی، تهمت، افترا و انگ زدن می‌خواهند طرف مقابل را حذف کنند، باید پاسخگو باشند که چرا جامعه به این شکل درآمده است که نمی‌توانند آن را هدایت کنند؟!

به گزارش شفقنا از جماران، دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه سفر به اصفهان با توجه به نزدیک شدن دومین مناظره انتخاباتی و صحبت‌های زاکانی مبنی بر پاسخگویی به ظریف در این برنامه، گفت: ما تا جایی که می‌توانیم سعی می‌کنیم با منطق صحبت کنیم. آنهایی که ادعا می‌کنند مسلمان هستند، اما با بددهنی، تهمت، افترا و انگ زدن می‌خواهند طرف مقابل را حذف کنند، باید پاسخگو باشند که چرا جامعه به این شکل درآمده است که نمی‌توانند آن را هدایت کنند؟! علت دوری اکثر جوانان از ما به دلیل رفتار و عمل ما بوده است، با این منطق کسی را نمی‌توان جذب و حتی به کسی که از نظر فکری از ما فاصله دارد، بگوییم ما را قبول کن! منطق این دسته از افراد دعوا کردن، از دیوار بالا رفتن و تهمت زدن است.

وی در خصوص حضور قشر خاکستری در پای صندوق رأی، گفت: حضور نداشتن قشر خاکستری در پای صندوق، رأی دادن به گروهی دیگر است که بیایند و قدرت را به دست بگیرند؛ یعنی اقلیت بتوانند بر اکثریت تصمیم بگیرند و حکومت کنند.

وی در پاسخ با این سوال که چگونه می‌توان به امید را تزریق کرد، گفت: در صحبت‌های خود از امید گفتم؛ باید همه باور کنند طرف حق هستیم و این حق را در طی زمان می‌توان فهمید؛ اما همین را می‌توان به این عزیزان گفت که سعی کنند در پای صندوق رأی حاضر شوند و به کسی رای دهند که حق و حقوق آن‌ها را رعایت خواهد کرد.

نظر شما