شناسهٔ خبر: 67269210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قالیباف:

باید به مشکلات اقتصادی در کشور پایان دهیم

کرمان - کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: باید همه تلاش کنیم تا چالش های اقتصادی در کشور را مرتفع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب سفرهای تبلیغاتی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر چهارشنبه نخستین سفر تبلیغاتی در کرمان انجام شد و محمد باقر قالیباف بعد از ادای احترام به شهدا در گلزار شهدای در جمع مردم کرمان در سالن تلاش حضور یافت.

باید به مشکلات اقتصادی در کشور پایان دهیم

قالیباف گفت: امروز همه یک وظیفه داریم و آن اینکه همچنان در عرصه دفاع و اقتدار عظمت نظام اسلامی تلاش کنیم تا مدیون شهدا و همسنگران نباشیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز در عرصه مشکلات اقتصادی نتوانسته ایم آنچه که وظیفه بود انجام دهیم و این ضعف ما بود.

وی گفت: حتماً مشکلات داریم و دشمنان برای ما مشکلات ایجاد می‌کنند. کسانی که حقوق ثابت دارند با تورم قدرت خرید آنها کاهش یافته است. ما باید به این موضوع در کشور پایان دهیم.

قالیباف بیان کرد: سفره‌ها کوچک شده است و در سال‌های شیوع کرونا در حوزه اقتصاد دچار مشکل شدیم که مضاعف بر این موضوع شد.

وی ادامه داد: در دولت شهید رئیسی تلاش شد و همه یکپارچه به سمتی حرکت کردیم که بتوانیم این مسائل و مشکلات را به‌صورت ملموس باکمک مردم رفع کنیم.

وی افزود: دقت در این موضوع مهم است که این تغییرات و اصلاحات کجا باید انجام شود. انتخابات کم هزینه ترین پنجره تغییرات است تا افرادی انتخاب شوند که ضعف‌های گذشته را جبران و نقاط قوت را تقویت کنند. ما در روزهای آینده باید از این مسیر سخت عبور کنیم، بی تدبیری باعث شده هزینه‌هایی بر مردم تحمیل شود، باید اینها را حل کنیم. امروز بعد از ۴۵ سال کسانی که خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهند باید یک کارنامه داشته باشند. دیگر وقت فرصت سوزی نیست.

قالیباف گفت: رئیس جمهور باید بتواند این قدرت را داشته باشد از این سرمایه‌هایی که معطل است استفاده شود. کارآفرینان خلاق باید به میدان بیایند و موانع بروکراسی برداشته شود. برای حل مشکلات اقتصادی به فضل الهی با کمک مردم گام بر می‌داریم.

وی گفت: امروز در اولین سفر وظیفه داشتم به مردم خونگرم کرمان عرض ادب کنم. مردمی که از قشرهای مختلف اینجا آمده اند. امروز آمدم با حاج قاسم؛ دوستی که طی ۴۵ سال در روزهای سخت وخوش با هم زندگی کردیم تجدید بیعت کنم که به عنوان یک رزمنده راه شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب را ادامه دهم، این مسیر شهدا و عزت ما است و من تا پای جان در خدمت شما هستم.

وی ادامه داد: کرمان ۶ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است و شهدای بزرگی همچون شهید باهنر و شهدای دیگر ولی امروز باید شهادت بدهم برای جوانانی که دوران دفاع مقدس را ندیدند که جای جای این سرزمین در دوران دفاع مقدس خون فرزندان این استان بر زمین ریخت از شمال غرب تا سرزمین خوزستان و فاو و این از افتخارات لشکر ثارالله است.

قالیباف بیان کرد: اگر امروز عزت مسلمانان را می‌بینیم و همه ایرانیان در کشورهای مختلف دنیا و آزادگان حسرت اقتدار ایران را می‌خورند اگر امروز کشورهای اسلامی متحد شده اند و در مقابل ظلم ایستاده اند این افتخارش برای استان کرمان است که سردار بزرگی همچون شهید سلیمانی عزیز این مردی که بیش از ۴۰ سال بی وقفه مجاهدت کرد و شجاعانه و مجاهدانه و خالصانه و مظلومانه جنگید را تربیت کرد.

وی گفت: این شهید عزیز به گردن همه ما حق دارد و ما هستیم که امروز مسیر و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

نظر شما