شناسهٔ خبر: 67268997 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تأکید صندوق هنر بر تکریم جایگاه و شأن هنرمندان تأکید صندوق هنر بر تکریم جایگاه و شأن هنرمندان

هفتمین آئین نکوداشت هنرمندان نامدار، پیشکسوت و یا دارای نشان درجه یک هنری در استان ها، این‌بار در استان لرستان توسط صندوق اعتباری هنر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار می شود. صندوق اعتباری هنر تلاش دارد در این آئین ضمن ارج نهادن به یک عمر فعالیت و مجاهدت فرهنگی و هنری آن

صاحب‌خبر -
 هفتمین آئین نکوداشت هنرمندان نامدار، پیشکسوت و یا دارای نشان درجه یک هنری در استان ها، این‌بار در استان لرستان توسط صندوق اعتباری هنر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار می شود.
صندوق اعتباری هنر تلاش دارد در این آئین ضمن ارج نهادن به یک عمر فعالیت و مجاهدت فرهنگی و هنری آن دسته از نامداران، هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری که در جغرافیای منطقه محل زیست خود از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، از آنها تجلیل نماید.
در این آئین که ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار می‌شود قرار است از ۲۳ هنرمند نامدار و دارای درجه یک هنری و یا پیشکسوت در رشته های سینما، تجسمی، موسیقی، تئاتر و ...  تجلیل شود.
پیش تر نیز آئین نکوداشت هنرمندان و نامداران فرهنگ و هنر در خوانسار، گیلان، زنجان، اردبیل و بم، خراسان جنوبی توسط صندوق اعتباری هنر و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و مورد استقبال اهالی فرهنگ و هنر، پیشکسوتان، نامداران، خانواده ها و مردم استان ها قرار گرفت.

 

 
 

 

منبع: sharghdaily-934685

نظر شما