شناسهٔ خبر: 67268679 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماجرای حضور خانواده‌های نامزدهای ریاست‌ جمهوری در شبکه خبر

ویژه برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» قبل از دور دوم گفت‌وگوهای ویژه شبکه خبر تدارک دیده شده که امشب با حضور نماینده سعید جلیلی همراه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویژه‌برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» در شبکه خبر، پیش از «گفت‌وگوی ویژه» پخش می‌شود و قرار است میزبان نمایندگان نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری باشد. تاکنون دو قسمت ابتدایی این برنامه با حضور فرزندان دختر دو نامزد انتخابات روی آنتن رفته است. 

سومین قسمت از برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» که امشب پیش از «گفت‌وگوی ویژه» روی آنتن خواهد رفت، به گفت‌وگو با نماینده سعید جلیلی اختصاص دارد.

در ادامه، سه برنامه باقیمانده از «گفت‌وگوی صمیمی» که به نمایندگان علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده و مصطفی پورمحمدی اختصاص خواهد داشت، به ترتیب جدول پخش حضور نامزدها در «گفت‌وگوی ویژه»، پخش می‌شود.

مرضیه حاجی‌پور که پیشتر اجرای برنامه «سلام خبرنگار» را در شبکه خبر برعهده داشت، این برنامه را اجرا می‌کند و سوالاتی از نمایندگان نامزها پرسیده می‌شود که در چند محور است، از فعالیت‌های کاری نامزدها گرفته تا ویژگی‌های فردی و اجتماعی و مسائل خانوادگی و علائق و سلایق آنها.

این برنامه پیش از «گفت‌وگوی ویژه» شبکه خبر روی آنتن می‌رود و برای اولین بار است که به مسائل خانوادگی نامزدها در آنتن پرداخته می‌شود.

نخستین قسمت برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» به گفت‌وگو با دختر و نماینده مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اختصاص داشت. همچنین دومین قسمت از این برنامه به گفت‌وگو با مریم قالیباف، دختر و نماینده محمدباقر قالیباف، پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما