شناسهٔ خبر: 67268292 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جای تعجبی وجود ندارد؛

پاداش ستاره تیم ملی، بهترین بازیکن سال

مهدی کریمی که در سالیان اخیر استعداد تمام‌عیار خود را به منصه ظهور رسانده و در موفقیت گیتی‌پسند و تیم ملی نقش تعیین کننده‌ای را داشت به جایزه‌ای که مستحقش بود، یعنی بهترین بازیکن فصل چنگ زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، او از درخشان‌ترین ستاره‌های گیتی‌پسند و تیم ملی در سالی بوده است که به افتخار قهرمانی در لیگ برتر و جام ملت‌های آسیا دست یافته‌اند و در آستانه جام جهانی ولع موفقیت بزرگ در آوردگاه بزرگ را دارند. مهدی کریمی نه تنها یکی از بهترین بازیکنان نسل خود است، بلکه اگر به همین منوال ادامه دهد، شایستگی این را دارد که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتسال به شمار برود. هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم او به زودی با توجه به آگاهی زودهنگام در کنار سرعت و مهارت خارق‌العاده‌اش تسلیم خواهد شد. کریمی می‌تواند بازیکنان پیش‌روی خود را با قدرت، سرعت یا پویایی محض شکست دهد و بدون شک یکی از بهترین‌های شمسایی در جام جهانی محسوب می‌شود.

گل‌ها شاید برجسته‌ترین جنبه پیشرفت مستمر مهدی بوده‌ است. او به تنهایی در سالی که گذشت با بیست گل و چهار پاس‌گل برای قهرمانی باشگاه گیتی‌پسند نقش تعیین کننده‌ای را داشت و در جام ملت‌های آسیا با به ثمر رساندن پنج گل و ثبت سه پاس‌گل، از برترین بازیکنان تیم ملی نام برده شد. به حدی که پس از احمد عباسی شایسته کسب بهترین بازیکن جام ملت‌ها را داشت.

2045375 2045376

کریمی به طور فزاینده تبدیل به بازیکنی شده است که موفقیت را برای تیم‌هایش به ارمغان می‌آورد. وقتی که او به عنوان برترین بازیکن فصل شناخته شد و پله‌ها را یکی پس از دیگری بالا می‌رفت، لحظاتی بود که می‌توانستیم پیش از مراسم تصور کنیم. مهدی کریمی که در سالیان اخیر استعداد تمام‌عیار خود را به منصه ظهور رسانده و در موفقیت گیتی‌پسند و تیم ملی خیره کننده و خطرناک ظاهر شد.

نظر شما