شناسهٔ خبر: 67267937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

به یاد شهید خدمت|نگاهی به تلاش دانشجویان جهادگر خراسان شمالی

متخصصین، پزشکان و دانشجویان عضو گروه جهادی انصارالمهدی و ریحانة النبی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور در روستای مرزی رباط از توابع شهرستان شیروان به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، متخصصین، پزشکان و دانشجویان عضو گروه جهادی انصارالمهدی و ریحانة النبی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور در روستای مرزی رباط از توابع شهرستان شیروان به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی پرداختند.

بنابر این گزارش در چله خدمت و به یاد رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزاری اردوی جهادی پزشکی درمانی نیز در گرامیداشت شهدای گیفان خانه بهداشت روستای سرخسو هاشم از توابع شهرستان راز و جرگلان با ارائه 600 خدمت شامل ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و خدمات دندانپزشکی دارورایگان خدمات مامایی و پرستاری، آموزشی فرزندآوری و جوانی جمعیت و گفتاردرمانی برگزار شد.

در اردویی دیگر نیز طرح ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی به همت گروه سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مرکز خدمات جامع سلامت شهید مدنی بجنورد برگزار شد و 40 نفر از مددجویان از این خدمات بهره‌مند شدند.

در این مستند بخشی از خدمات جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان خراسان شمالی به تصویر کشیده شده است.

.

انتهای پیام/311/

برچسب‌ها:

نظر شما