شناسهٔ خبر: 67267859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت الاسلام زارعی خبرداد؛

توزیع ۴ هزار بن معیشتی میان نیازمندان منطقه ۱۵ تهران

حوزه / رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۵ تهران از توزیع ۴ هزار بن معیشتی میان نیازمندان منطقه خبرداد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام وحید زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط طرح آرمان در منطقه ۱۵ از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان جلسات خانگی قرآن کریم را داشتیم.

وی اضافه کرد: همزمان با شب عید سعید فطر اردوی شبی در مسجد برای هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر آرمانی منطقه ۱۵ برگزار و این افراد در نماز صبح عید فطر به امامت مقام معظم رهبری نیز شرکت کردند.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۵ تهران با بیان اینکه حدود هزار و ۱۰۰ نفر از دختران آرمانی منطقه ۱۵ در جشن بزرگ روز دختر در ورزشگاه آزادی شرکت کردند، مطرح کرد: علاوه بر حضور در جشن، دختران آرمانی منطقه ۱۵ در مباحثی ازجمله بسته بندی پذیرایی، بسته بندی هدایا، انتظامات و خادمیاری همکاری داشتند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴ هزار بن معیشتی میان نیازمندان منطقه ۱۵ توزیع شد، عنوان کرد: همچنین به مناسبت روز معلم نیز تعداد هزار عدد کارت هدیه برای معلمان منطقه ۱۵ درنظر گرفته شد.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه دو جشن بزرگ با ظرفیت هزار الی هزار و ۵۰۰ نفری در بوستان‌های منطقه ۱۵ برگزار شد، خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به برپایی دسته عزاداری نوجوانان، برپایی ۴ موکب در جشن بزرگ امامرضایی‌ها و برپایی موکب شهدای خدمت در میدان ولی عصر(عج) اشاره کرد.

انتهای پیام

نظر شما