شناسهٔ خبر: 67267200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

آغازمسیرسبزبا خودروهای برقی از بندرعباس

نخستین نمایندگی رسمی خودروهای برقی مدیران خودرو کشور در نمایندگی معتمدی کد۴۴۴ بندرعباس افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

دنیای اقتصاد- بندرعباس-خداکریمی-مدیرعامل شرکت صنایع خودرو سازی مدیران خودرودراین آیین گفت: با توجه به مشکلات و آلودگی های محیط زیستی شرکت مدیران خودرو به عنوان یک شرکت مسئول به سرعت توسعه خودروهای انرژی پاک را در دستور کار خود قرار داد.

«جک لی»بیان کرد:افتتاح این نمایشگاه تخصصی و مستقل نشان دادکه این شرکت عزم جدی برای توسعه و تولید و فروش و ارایه خدمات فروش و پس از فروش خودروهای تمام برقی به مشتریان خود دارد.وی بر پایبند بودن این شرکت به اصل مشتری مداری تاکیدکرد.وی با اشاره به انتخاب نمایندگی معتمدی بندرعباس به‌عنوان نخستین شهر ایران برای افتتاح نمایندگی خودروهای برقی اظهارداشت: این نمایندگی  توجه زیادی به استراتژی‌های  این شرکت دارند بنابراین نخستین نمایندگی ایران به ایشان اعطاء شد.

«شو وی »سر کنسول چین در بندرعباس نیز دراین آیین گفت :فروش و عرضه این محصولان در ایران نقطه عطفی برای شرکت “مدیران خودرو” است تا یک شبکه مستقل فروش خودرو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه چین برای دفاع ازمحیط زیست همانند ایران اهمیت قائل است افزود : چین بر توسعه صنایع انرژی نوین تاکید دارد.وی اظهارداشت : ایران و چین در حال توسعه هستند ودر سال های اخیر مسئولان دو کشور در صحنه های بین المللی و رفت آمد های  بین المللی با یکدیگردید گاه های مشترکی داشته اند.

حبیب مسیحی تازیانی ،مدیر کل محیط زیست هرمزگان نیز در این آیین گفت: استفاده از خودرو های برقی می تواند گام موثری در کاهش این آلودگی ها و کمک به حفظ محیط زیست باشد.همزمان با افتتاح نخستین نمایندگی رسمی خودروهای برقی مدیران خودرو کشور دربندرعباس و رونمایی از خودروی «تیگو هفت پرو ای پلاس» ومعرفی خودروی اف ایکس تمام برقی برای نخستین بار در ایران وشهربندرعباس،نخستین ایستگاه شارژ خصوصی خودروهای برقی ایران دراین شهر کلنگ زنی شد.

 

 

نظر شما