شناسهٔ خبر: 67267136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

دوگانه‌های کاذب نباید مردم را در انتخابات فریب دهد

بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: دوگانه‌های کاذبی مانند جنگ و صلح نمی‌تواند مردم ما را در انتخابات فریب دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه جراره ظهر چهارشنبه در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: مشارکت اصلی مهم در انتخابات است که ضامن اقتدار، امنیت و پویایی کشور است.

وی افزود: شهید رئیسی مرز رئیس جمهور بودن را فرسنگ‌ها جابه‌جا کرده و پس از او کار برای هیچ فردی آسان نیست.

جراره تصریح‌کرد: عملیات وعده صادق باعث شد تا دیگر کسی جرأت نکند بگوید همه گزینه‌ها روی میز است و دوگانه‌های صادقی همچون جنگ و صلح نمی‌تواند مردم ما را در انتخابات فریب دهد و به سمت کدخدا ببرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور بعدی ایران هم عاقبت بنی‌صدر را ببیند و هم عاقبت شهیدان رجایی و رئیسی را و بداند که مسیر خدمت و ذلت در این کشور واضح است.

جراره تلاش برای گشایش در سفره‌های مردم، ساماندهی وضعیت بورس، توجه به وضعیت بانوان و اعطای نقش‌های مدیریتی به آنان را از اولویت‌های رئیس جمهور آینده خواند و گفت: این مسائل را به جد در مجلس دوازدهم پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان اظهار کرد: سهم هرمزگان از توسعه، رفاه و پیشرفت با توجه به نقشی که در کشور دارد منصفانه نیست؛ هنوز مردم بسیاری از مناطق هرمزگان برای مصارف پخت و پز باید کپسول به دوش باشند و مشکلاتی را تحمل کنند.

وی ادامه داد: قاچاق سوخت مشکلی ملی است که دودش به چشم مردم هرمزگان رفته است، بیشترین محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها برای پمپ بنزین‌های هرمزگان در نظر گرفته شده است و مردم باید صف‌های طولانی و نبود کارت‌های سوخت آزاد را تحمل کنند؛ چرا باید تهران با کارت سوخت آزاد جایگاه، ۴۰ لیتر سوخت به مردم بدهید اما در هرمزگان فقط ۳۰ لیتر اجازه برداشت دهید.

جراره از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان استان هرمزگان نیز انتقاد کرده و گفت: چنین تصمیمی در سال جهش تولید معنای درستی ندارد و مسؤولان باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به مشکل آب در جزیره قشم، بندر خمیر، بندرعباس و حاجی‌آباد گفت: در این مناطق وجود مشکل حاصل نبود آب نیست بلکه باید مساله بین دستگاهی خرید تضمینی آب حل شود.

نظر شما