شناسهٔ خبر: 67267063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شاید به هلند هم برسد

رابیو خبر خوش را در مورد امباپه داد

آدرین رابیو تایید کرد که امباپه نه تنها یورو را از دست نخواهد داد که شاید به بازی جمعه شب برابر هلند نیز برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه جمعه شب برابر هلند در دیداری حساس به میدان خواهد رفت. دو تیم بازی نخست خود را در یورو 2024 برده‌اند و پیروزی در بازی بعدی حکم به صعودشان خواهد داد. در فرانسه همه نگران شرایط کیلیان امباپه هستند.

2044902

آدرین رابیو، هافبک یوونتوسی تیم ملی فرانسه، امروز در نشستی خبری در مورد وضعیت امباپه گفت: «شرایط او مشخص نیست و هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که به بازی برابر هلند نمی‌رسد. غیبت او تایید نشده و امید داریم که برابر هلند با ما باشد. کیلیان بازیکن بسیار مهمی است که به طور حتم روی روحیه تیم‌های رقیب تاثیر می‌گذارد. اما ما یک تیم متشکل از بازیکنان استثنایی هستیم. روی نیمکت ما گزینه‌های خوبی برای جایگزینی کیلیان داریم. من به کیفیت تیم روی نیمکت اطمینان کامل دارم.»

رابیو در مورد فرم خودش گفت: «من در بازی با اتریش برای 70 دقیقه احساس خوبی داشتم و امیدوارم این دقایق در بازی‌های بعدی بیشتر شوند. البته اگر من آماده نباشم، در تیم بازیکنانی داریم که بتوانند جای من را پر کنند و این آرامش بخش است. با توجه به اینکه یک ماه بازی نکرده بودم، می‌گویم الان در 70 درصد آمادگی هستم.»

2045359

رابیو از تجربه رویارویی‌های اخیر مقابل هلند گفت: «ما در مسابقه‌ای که 4 گل به ثمر رساندیم، بسیار خوب و موثر بودیم. در مقابل اتریش از نظر بازدهی جلوی دروازه کمی افت داشتیم. برابر هلند باید با همان جدیت بازی کنیم با این تفاوت که از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.»

رابیو در مورد حضور تیاگو موتا روی نیمکت یوونتوس نیز گفت: «او مربی بسیار خوب و بزرگی است و در بولونیا کارهای بسیار خوبی انجام داد. روی او شناخت دارم چون در پی اس جی هم‌تیمی بودیم. معتقدم موتا بهترین گزینه برای یووه بود.»

نظر شما