شناسهٔ خبر: 67266933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پزشکیان: اگر با صندوق‌های رای قهر کنید، به همان‌ها رای می‌دهید که به محدودیت بیشتر اعتقاد و باور دارند پزشکیان: اگر با صندوق‌های رای قهر کنید، به همان‌ها رای می‌دهید که به محدودیت بیشتر اعتقاد و باور دارند

مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه اصفهان گفت: مشکل بی‌کاری در اصفهان راحت قابل حل است؛ درها را باز کنید که گردشگر بیاید. به گزارش رسانه‌ها، او ادامه داد: مشکل آب زاینده‌رود هم قابل حل است؛ اگر کسانی حاکم شوند که به تخصص و کارشناسی باور داشته باشند. پزشکیان تأکید

صاحب‌خبر -

مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه اصفهان گفت: مشکل بی‌کاری در اصفهان راحت قابل حل است؛ درها را باز کنید که گردشگر بیاید.

به گزارش رسانه‌ها، او ادامه داد: مشکل آب زاینده‌رود هم قابل حل است؛ اگر کسانی حاکم شوند که به تخصص و کارشناسی باور داشته باشند.

پزشکیان تأکید کرد: اگر با صندوق‌های رای قهر کنید، به همان‌ها رای می‌دهید که به محدودیت بیشتر اعتقاد و باور دارند. رای بدهید تا نگاه ظریف و ظریف‌ها حاکم شود.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد اقوام و مذاهب و ادیان را نادیده بگیرند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه نخواهیم داد دانشجو به دلیل باورش اخراج و استاد به دلیل اعتقادش بازنشسته شود.به عنوان یک ایرانی، مطالبه‌گر حقوق شما خواهم بود.

منبع: etemadonline-664032

نظر شما