شناسهٔ خبر: 67266650 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

نمایشگاه نقاشی «بناها، دروازه تمدن» در کاخ نیاوران برگزار می‌شود

لیلا سلحشوری

نمایشگاهی از آثار نقاشان ایرانی و خارجی موجود در مخزن کاخ اختصاصی با موضوع بناهای تاریخی تهران، از شنبه دوم تیرماه در کاخ نیاوران برپا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، نمایشگاهی از آثار نقاشان ایرانی و خارجی موجود در مخزن کاخ اختصاصی با موضوع بناهای تاریخی تهران، از شنبه دوم تیرماه در کاخ نیاوران برپا می‌شود.  

آثار نقاشی این نمایشگاه با تکنیک رنگ و روغن، گواش و آبرنگ روی مقوا و مرکب و با محوریت بناها و مناطق قدیم تهران از نگاه نقاشان ایرانی و خارجی است که از دوم تا بیستم تیرماه  در سرسرای پایین کاخ اختصاصی به نمایش  در می‌آید.

نمایی از شمیرانات قدیم اثر ماکرولاکیس نقاش یونانی، منظره قدیمی فشم اثر هوشنگ سیحون، نمایی از باغ فین کاشان/ ماروانسراذ میرپنج/ نمایی از شهر اردستان اثر آلن بایاش، اثر کاهگلی از پرویز کلانتری، دهکده عبدالمؤمن همدان اثر محمود بدیعی و نمایی از محله قدیمی در اصفهان اثر رسول فرقدانی، از جمله آثار نمایشگاه خواهد بود.

همزمان با گشایش نمایشگاه نشست «دروازه‌های تهران در سفرنامه‌ها» با حضور سخنرانان مهدی گوهری و کیانوش معتمدی در روز شنبه دوم تیرماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار آبی کاخ نیاوران برگزار می‌شود.  

علاقه‌مندان می‌توانند دوم تا بیستم تیرماه از نمایشگاه «بناها، دروازه تمدن» بازدید کنند و شرکت در نشست برای عموم آزاد است.   

انتهای پیام/

نظر شما