شناسهٔ خبر: 67266475 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«کرم با طعم توت‌فرنگی» را آنلاین ببینید!

نمایشگاه نقاشی «کرم با طعم توت‌فرنگی» روز جمعه اول تیر به صورت آنلاین در گالری آرتیبیشن برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گالری، نمایشگاه انفرادی «کرم با طعم توت‌فرنگی» با نقاشی‌های الهه جعفری، روز جمعه یکم تیر به صورت آنلاین در گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید.

الهه جعفری دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه شریعتی است و تاکنون آثارش در شش نمایشگاه گروهی به نمایش درآمده است.

مجموعه «کرم با طعم توت‌فرنگی» به کیوریتوری حمیدرضا فتوحی با آثاری از الهه جعفری بیشتر با انتقاد به وضع موجود که به سبک زندگی بدل شده، شکل گرفته است. سبکی که انتخاب هنرمند نیست و با هیچ طعم‌دهنده‌ای از گلو پایین نمی‌رود.

همچنین آثاری از این مجموعه در نمایشگاهی واقع در آنکارا به نمایش درآمده است.

حمیدرضا فتوحی کیوریتور این نمایشگاه در بیانیه آن نوشته است: «اکثر انسان‌ها در شرایطی به سر می‌برند که نه انتخاب کرده‌اند و نه چندان انتخاب دیگری دارند. در چنین شرایطی چه معترض باشند و چه سازگار، در ظاهر شرایط به life style یا همان سبک زندگی‌شان تبدیل می‌شود اما در هر حال ماهی‌ها کرم را با طعم توت‌فرنگی دوست ندارند!»

نمایشگاه «کرم با طعم توت‌فرنگی» از روز ۱ تیر تا ۱۰ تیر در سایت آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه هر روز و در هر ساعت به سایت آرتیبیشن مراجعه کنند.

نظر شما