شناسهٔ خبر: 67265921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بابائی کارنامی با اشاره به گزارش نفت در خصوص آخرین وضعیت تولید و صادرات نفت و گازوئیل در کشور؛

تامين نکردن سوخت کشاورزان شمالي به افتخارات دولت سيزدهم آسيب مي زند

صاحب‌خبر -
تامين نکردن سوخت کشاورزان شمالي به افتخارات دولت سيزدهم آسيب مي زند
خبرگزاری آریا - نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله سوخت کشاورزان استان های شمالی، گفت: با این همه افتخارات خوب دولت سیزدهم عیب است که نتوانیم 4 یا 5 لیتر سوخت کشاورزان استان های شمالی را تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 30 خردادماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت تولید و صادرات نفت و گازوئیل در کشور ضمن تشکر از وزارت نفت به دلیل رویکرد نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت های کشور، گفت: همکاران مجلس یازدهم فراموش نمی کنند در همین مجلس بعضی همکاران و وادادگان به بیرون از کشور نا امید بودند اما دخل و خرج بودجه های عمومی دولت برای زندگی مردم به ویژه فروش نفت و برگشت پول به حساب خزانه و انضباط بخشی به بودجه داخلی کشور جزو شاخص های دولت سیزدهم و زحمات وزارت نفت و شخص رئیس جمهور بود.
وی ادامه داد: لازم است آقای اوجی اعداد و ارقام را در همین مجلس گزارش دهند به خصوص این روزها که سیاست های دولت ها در مظن مردم قرار دارد و مردم باید بدانند گفتمان دولت سیزدهم بر اعتماد به داخل و پرداختن به مباحث تولید مخصوصا صیانت از ذخیره و افزایش تولید نفت بود.
بابائی کارنامی تصریح کرد: مطمئنا در قیمت تمام شده و خام فروشی و ارتباط آن با مباحث تولید داخل نقطه نظراتی وجود دارد که وزیر نفت می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد البته ممکن است در این میان اشکالاتی هم باشد که منکر آن نیستیم اما باید از حسن اقدامات دولت سیزدهم هم گفته شود.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به مسئله سوخت کشاورزان استان های شمالی، گفت: با این همه افتخارات خوب دولت سیزدهم عیب است که نتوانیم 4 یا 5 لیتر سوخت کشاورزان استان های شمالی را تامین کنیم.
وی همچنین ضمن تشکر از شرکت ملی گاز بابت گازرسانی به مناطق کوهستانی مازندران عنوان کرد: اقدامات خوبی برای گاز رسانی به مناطق کوهستانی استان در دولت سیزدهم اتفاق افتاده که جای قدردانی و تشکر دارد، امیدواریم دولت آینده نیز نقدپذیر باشد و این اقدامات را دنبال کند./
پایان پیام

نظر شما