شناسهٔ خبر: 67265739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری نخستین همایش ملی تحقیقات میان‌رشته‌ای دندانپزشکی

نخستین همایش ملی تحقیقات میان رشته‌ای در دندانپزشکی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه‌، ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه در پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی البرز در آیین افتتاح این همایش گفت: برگزاری چنین همایش علمی که به تاثیر انواع تخصص ها و بخش های علوم پزشکی در دندانپزشکی می پردازد بسیار مهم است چرا که دید وسیع و آگاهی خوبی به دندانپزشکان می دهد که با در نظر گرفتن جزئیات بیشتر در گرفتن شرح حال از بیمار قبل از هر اقدام دندانپزشکی ، درمان با کیفیت و بی عارضه ای برای بیمار انجام شود .

وی اظهار کرد: این همایش با هدف ارایه دستاوردها تحقیقاتی در حوزه دندانپزشکی در ارتباط با سایر حوزه های پزشکی مثل قلب و عروق، بیهوشی، روان، مدیریت بهداشتی و درمانی ،زنان ، طب اورژانس ، اطفال ، داروسازی و همچنین ارایه راهکار و نمونه های جدید بیماری در این خصوص برگزار می شود.

صیادی ادامه داد: این همایش فرصت خوبی را برای اشتراک تجارب بیشتر دندانپزشکان در تاثیر سایر رشته ها و تخصص های پزشکی در علم دندانپزشکی به همراه دارد.

وی افزود: رویداد بسیار مهم و خوبی است که این همایش برای اولین بار در کشور به همت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز شکل گرفت و باید طی سالهای آینده چنین همایش هایی با هدف ارتقا سطح علمی و تخصصی دندانپزشکان و اعتلا سلامت دهان و دندان به ویژه در زمینه های مرتبط و تاثیرگذار در این خصوص برگزار شود تا بتوان از دستاورد های آن در جامعه و برای ارایه خدمات بهتر به بیماران استفاده کرد.

در ادامه دکتر آرزو آقاکوچک زاده ، رییس دانشکده دندانپزشکی البرز گفت : این همایش برای نخستین بار در استان البرز و در کشور برگزار می‌شود . 140 مقاله توسط دبیرخانه همایش دریافت شد و طی دو روز برگزاری همایش 66 مقاله در قالب سخنرانی در 12 پنل تخصصی ارایه می شود و همچنین 60 مقاله در قالب پوستر بررسی خواهد شد.

وی در پایان از همت اعضای کمیته اجرایی ، اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان دندانپزشکی که در برگزاری هر چه بهتر این همایش کمک‌کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما