شناسهٔ خبر: 67265581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انسان‌سازی، مأموریت مهم اساتید بسیجی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: انسان‌سازی، مأموریت مهم اساتید بسیجی است و این اساتید بسیجی هستند که اخلاق را با دانش درهم می‌آمیزند و اگر چنین شد، یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی و نویدبخش آینده روشن ملت را می‌توان تشیکل بسیج اساتید در دانشگاه‌ها دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار سرتیپ سید هاشم غیاثی، در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید همزمان با اجتماع 31 هزار نفری اساتید بسیجی سراسر کشور، در تالار همایش‌های دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار داشت:  اگر امروز ایران اسلامی محور قدرت منطقه است و به الگوی بیداری اسلامی تبدیل شده، دشمن خود را مستأصل کرده و دل ملت‌های مسلمان به او رغبت دارد، همه به برکت حضور ولی‌فقیه در این کشور است و همه بسیجیان باید برای محقق‌کردن فرامین و راهبردهای این رهبر فرزانه تلاش کنند.

وی افزود: حضور  به موقع و مخلصانه در دانشگاه به همراه پرورش انسان‌های مخلص و با اراده همچون شهید چمران، از جمله مأموریت‌های اساتید بسیجی از منظر رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: انسان‌سازی، مأموریت مهم اساتید بسیجی است و این اساتید بسیجی هستند که اخلاق را با دانش درهم می‌آمیزند و اگر چنین شد، یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی و نویدبخش آینده روشن ملت را می‌توان تشیکل بسیج اساتید در دانشگاه‌ها دانست.

غیاثی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که در سپاه امام رضا(ع)، باید ارتباط هدفمند با جوامع دانشگاهی برقرار شود. یک بخش مهم از ظرفیتی که می‌تواند بر تقویت شور و نشاط انتخابات بیفزاید، جامعه اساتید و دانشجویان هستند.

وی گفت:رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود تصریح کردند که مشارکت حداکثری برایشان حتی از انتخاب فرد اصلح مهم‌تر است و این نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

گفتنی است، در انتهای این مراسم از زحمات و تلاش‌های سیدمجتبی بذرافشان‌مقدم تجلیل و عبدالحمید رضایی رکن‌آباد به‌ عنوان رئیس جدید بسیج اساتید خراسان رضوی معارفه شد. تقدیر از سه کانون برتر بسیج اساتید استان از دیگر محورهای این همایش بود.

انتهای پیام/282/

نظر شما