شناسهٔ خبر: 67265483 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مربی استقلال در لیگ یونان سرمربی شد

سباستین لتو مربی سابق استقلال و دستیار آندره آ استراماچونی، به عنوان سرمربی تیم کیفیسیا یونان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

سباستین لتو به عنوان سرمربی تیم کیفیسا در لیگ دسته دوم یونان منصوب شد. باشگاه کیفیسا اعلام کرد که قرارداد خود را با سباستین لتو تمدید کرده است و او مسئولیت سرمربیگری تیم را برای فصل جدید بر عهده خواهد داشت.

سباستین لتو در لیگ نوزدهم و به عنوان دستیار آندره آ استراماچونی به استقلال آمد و همچون سرمربی ایتالیایی، حضور او در ایران خیلی زود به پایان رسید. این مربی آرژانتینی فصل قبل به عنوان دستیار کنستانتینوس وراتسوس در تیم کیفیسیا به فعالیت پرداخت و از فصل بعد در قامت سرمربی مشغول فعالیت خواهد بود.

کیفیسیا فصل قبل سوپرلیگ یونان را در لیگ عادی با حضور در رتبه یازدهم به پایان رساند اما در دور سقوط و بقا، به دلیل کسب نتایج ضعیف در جایگاه سیزدهم ایستاد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

باشگاه کیفیسیا در متن اطلاعیه خود نوشته است:

سباستین در دوره‌ای سخت به کیفیسیا پیوست و از جایگاه دستیار مربی، با دانش، سخت‌کوشی و روش‌مندی خود کمک زیادی به تیم کرد.

تجربیات او در بالاترین سطح، شخصیت و اخلاقش از عواملی بودند که او را از همان ابتدا به تنها انتخاب مدیریت باشگاه برای سمت سرمربیگری کیفیسیا برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ تبدیل کردند.

کیفیسیا در فصل آینده تلاش جدیدی را آغاز خواهد کرد، با هدف ارائه رقابتی و ادامه دادن به پیشرفت خود به عنوان یک سازمان ورزشی تلاش می کند.

ما بسیار خوشحالیم که این اتفاق با حضور سباستین لتو در تیم رخ خواهد داد. برای او آرزوی شروع موفقیت‌آمیز در وظایف جدیدش و موفقیت‌های بیشتر داریم!

نظر شما