شناسهٔ خبر: 67265473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شروط سرمربی والنسیا: می‌خواهم همه‌کاره باشم

والنسیا رسماً قرارداد روبن باراخا را تا سال 2026 تمدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این مربی اسپانیایی پس از سه هفته مذاکره، سرانجام با باشگاه بر سر دستمزد به توافق رسید و امضای خود را در پای قرارداد جدید گذاشت. باراخا که سابقه بازی در والنسیا را نیز دارد، سومین قرارداد خود را با این باشگاه امضا می کند و اولین مربی در دوران مالکیت پیتر لیم است که به چنین دستاوردی می‌رسد. او در حالی هدایت پروژه جدید باشگاه را بر عهده می‌گیرد که هنوز ابهامات زیادی در مورد آینده این تیم وجود دارد.

باراخا در کنار بحث.های مربوط به آینده بازیکنان، از باشگاه خواسته است که در زمینه جاه طلبی‌های خود گامی رو به جلو بردارد. با این حال، او می‌داند که دستورالعمل‌های لیم همچنان بر صرفه جویی در هزینه‌های تیم است.

با این وجود، باراخا معتقد است که با حفظ پایه و اساس تیم فصل گذشته و جذب سه بازیکن باتجربه در لالیگا، والنسیا می‌تواند سطح رقابتی خود را حفظ کند. اما پیشرفت نسبت به مقام نهم فصل گذشته به شرایط بازار، خریدهای جدید باشگاه و عدم خروج بازیکنان کلیدی بستگی دارد. باراخا ترجیح می‌دهد که اسکلت اصلی تیمش متشکل از مامارداشویلی، موسکرا، پپلو و هوگو دورو حفظ شود، اما خواهان خروج فقط یک بازیکن و آن هم با قیمتی غیرقابل رد است.

2045335

یکی از شروط باراخا در مذاکره با مدیران باشگاه، افزایش نقش او در برنامه ریزی ورزشی، انتخاب نمایه ها و بازیکنانی بود که باشگاه به او پیشنهاد می‌کند. او همچنین از سایر فعالیت‌های نقل و انتقالاتی که توسط مدیر ورزشی، میگل کرونا در حال انجام است، مطلع است.

در همین راستا، پیشرفت‌هایی در زمینه تمدید قرارداد هوگو دورو و ریورو (که به صورت قرضی بازی خواهد کرد) حاصل شده است. همچنین تمدید قرارداد خسوس وازکز (که قراردادش در سال 2025 به پایان می‌رسد و به دلیل مصدومیت گایا در ابتدای فصل بازی خواهد کرد) در حال انجام است. سزار تارگا پس از گذراندن دوران قرضی خود در وایادولید به والنسیا بازخواهد گشت و قراردادش تمدید خواهد شد. همچنین در مورد پیتر فردریکو که 50 درصد از حقوقش به مبلغ 2 میلیون یورو در 30 ژوئن قابل خرید است، هنوز تصمیمی گرفته نشده است. والنسیا در آستانه نهایی کردن قرارداد لوئیس ریوجا است و ممکن است به زودی خبر رسمی آن اعلام شود.

نظر شما