شناسهٔ خبر: 67264610 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

رویگری: دلم می‌خواهد در مهمونی غدیر باشم

بازیگر پیشکسوت و باسابقه با اشاره به علاقه‌اش برای حضور در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» بیان کرد که علی رغم وضعیت جسمانی خود دوست دارد در این مهمانی و در میان مردم باشد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، همزمان با عید غدیر خم «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» برگزار می‌شود که امسال دومین سال برپایی این مهمانی است. برخی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر نیز مردم را به این مهمانی دعوت کرده اند.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون که او را با نقش ماندگار کیان در سریال «مختارنامه» می‌شناسیم از جمله کسانی است که از علاقه اش به حضور در این مهمونی و در میان مردم بودن، گفت.
وی در این باره بیان کرد: ما مسلمان هستیم و به این ایام و روز‌های مهم اعتقاد داریم. من هم دلم می‌خواهد در میان مردم باشم.

دلم می‌خواهد در «مهمونی غدیر» میان مردم باشم/ اشتیاق برای بازیگری

وی درباره دعوت از مردم برای حضور در این مهمانی عنوان کرد: من دوست دارم در میان مردم باشم با اینکه برایم بسیار سخت است در این مراسم حضور پیدا کنم. اما درباره حضور مردم باید گفت آن‌ها خودشان بلد هستند که چه زمانی چه تصمیمی بگیرند. مردم هستند که با انتخاب درست شان به من درس می‌دهند و من نمی‌توانم به آن‌ها درس بدهم.

رویگری با اشاره به وضعیت جسمانی و سلامتی خود بیان کرد: برای من بیرون رفتن سخت است، اما با این حال دوست دارم در این روز در میان مردم باشم. اگر اتفاقی خوب باشد دوست دارم آن را انجام بدهم.

این بازیگر در پایان با اشاره به اینکه همچنان علاقه دارد در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بازی کند، گفت: خیلی دوست دارم حالم بهتر شود و بتوانم در پروژه‌ها حضور داشته باشم و به فضای بازیگری برگردم.

برچسب‌ها:

نظر شما