شناسهٔ خبر: 67264247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

غیرموجه است، او طلبی ندارد

نخستین واکنش رسمی پرسپولیس به فسخ بیرانوند

باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس در رسانه‌ها سر و صدا به پا کرد. سنگربان ملی‌پوش سرخ‌ها که شب گذشته یک استوری گلایه‌آمیز منتشر و مدیران را به انجام تصمیماتی که برخلاف میل باطنی‌اش است تهدید کرده بود، به وعده‌اش عمل کرد.

داستان از این قرار است که گویا باشگاه پرسپولیس پاداش‌های فصل گذشته را جزو قرارداد بازیکنان حساب کرده و همین موضوع به محل بحث و اختلاف طرفین تبدیل شده است. بیرانوند نیز با استناد به عدم دریافت مطالبات دو فصل قبلش که پیش از این یک بار به وسیله آن قراردادش را فسخ کرده بود، مجددا این کار را تکرار کرد.

پس از فسخ قرارداد بیرانوند، حالا باشگاه پرسپولیس برای نخستین بار نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ضمن تأکید بر این موضوع که سنگربان ملی‌پوش این تیم طلبی از باشگاه نداشته، فسخ او را غیرموجه نامیده است.

در همین خصوص، عضو کمیته حقوقی و وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند از محل قرارداد ۱۱۸۵ و الحاقیه آن، طلبی نداشت که به جهت آن برای فسخ یک‌طرفه قرارداد اقدام کند. این فسخ غیرموجه است و ظرفیت‌های مقررات انضباطی فوتبال و مقررات تعیین وضعیت برای ایشان قابل اعمال خواهد بود.

2042692

هومن هدایتی در ارتباط با فسخ یک‌طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قرارداد جناب آقای بیرانوند به شماره ۱۱۸۵، در ابتدای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و به مدت دو فصل منعقد شد. به این ترتیب تا پایان فصل پیش روی فوتبال ایران، اعتبار داشت. این قرارداد فاقد بند فسخ بود.

وی ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری (۱۴۰۳) الحاقیه‌ای به این قرارداد اضافه شد. بر اساس آن، باشگاه تعهد نمود که مطالبات ایشان بابت قرارداد ۱۱۸۵ تا ۱۵ روز پس از خاتمه فصل رقابت‌ها پرداخت شود. طبق گزارش معاونت محترم امور مالی، تمام مطالبات ایشان از بابت قرارداد ۱۱۸۵، اعم از اصل قرارداد، پاداش‌ها و امتیازات (آپشن‌ها)، تماما تأمین و پرداخت شده است و ایشان هیچ‌گونه طلبی بابت قرارداد ۱۱۸۵ از باشگاه پرسپولیس ندارد.

هدایتی اضافه کرد: با این وجود، نامبرده در تاریخ امروز، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، با مراجعه به سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به فسخ یک‌طرفه قرارداد ۱۱۸۵ اقدام نمود و جهت و دلیل این اقدام را عدم دریافت مطالبات مربوط به قرارداد مذکور عنوان کرده است، در حالی که وفق گزارش معاونت امور مالی، علیرضا بیرانوند از محل قرارداد ۱۱۸۵ طلبی ندارد.

وکیل باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: بنابراین، به طور مشخص فسخ یک‌طرفه ایشان نسبت به قرارداد موصوف (۱۱۸۵)، غیرموجه تلقی می‌شود و استفاده از ظرفیت‌های مقررات انضباطی فوتبال و مقررات تعیین وضعیت پس از تصمیم مدیران باشگاه، نسبت به ایشان قابل اعمال خواهد بود.

نظر شما